Gå til innhold

lurer...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_johanna_*
Skrevet

Lurer så innmari...

Har forelsket meg i en jeg jobber sammen med...og lurer på om han føler det samme for meg...Har kjent denne personen i 2 år snart, men følelsene mine for han oppstod ikke før i sommer. Når jeg hadde ferie i sommer sendte han meg sms nesten hver dag hvor han skrev at han savnet meg.......

Nå i høst har det utviklet seg litt mer, men i utgangspunktet har han sagt at han ikke ønsker seg kjæreste, ettersom han liker best å være singel (sier han da...) men uansett...han har vært på besøk hos meg i leiligheten min omtrent annenhver dag i 2 måneder, og når han er her pleier han å lage middag til meg, og jeg ser at han nyter det...

Han pleier å sitte tett inntil meg i sofaen når vi ser på tv, og han pleier alltid å ville holde meg i hånden...han pleier å gi meg små kyss både på munnen, og kinnet, og jeg kan nesten merke at det er følelser involvert, men jeg tør ikke spørre han om det, fordi jeg ikke vil legge noe press på han...

Føler meg egentlig litt teit, for alt tyder på at vi er kjærester......flørtet litt med en annen fyr på en fest forrige helg, og da ble han jeg svermer for ganske irritert....

Er ikke så let for andre å si noe om dette, men kanskje jeg kunne fått noen tips...... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at det er vanskelig å ta steget og ha en samtale sammen om dette. Men det syns jeg faktisk dere skal gjøre. Kommunikasjon er viktig, og dere må kunne prate om følelser og slikt.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...