Gå til innhold

Utro og fått klamydia

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Jeg var utro mot kjæresten min for en stund siden. Å fortelle ham om det er UAKTUELT. Uansett hva dere sier. Jeg har nå fått klamydia. Hva skal jeg gjøre nå? Finnes det en utvei bortsett fra å innrømme sannheten? For å gjøre det klart; jeg kommer aldri til å være utro igjen og vi har det helt fantastisk. Jeg KAN ikke fortelle han noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var utro mot kjæresten min for en stund siden. Å fortelle ham om det er UAKTUELT. Uansett hva dere sier. Jeg har nå fått klamydia. Hva skal jeg gjøre nå? Finnes det en utvei bortsett fra å innrømme sannheten? For å gjøre det klart; jeg kommer aldri til å være utro igjen og vi har det helt fantastisk. Jeg KAN ikke fortelle han noe.

Du har ikke noe valg, han må få behandling.

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Er det en mulighet for at jeg kan ha hatt klamydia i over ett år - at jeg fikk det fra min første sexpartner? Det er MYE større sannsynlighet. Da skåner jeg ham jo fra utroskapen.

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

... eller. 2 år er det vel.

Skrevet

Klamydia kan faktisk utvikle seg til å bli svært farlig uten behandling. En bekjent av meg, en mann ble faktisk steril pga hans utro dame ikke hadde nevnt noe om at hun ble smittet. Hun behandlet seg selv hos lege, men nevnte ikke noe til ham. Så si det til ham, eller risiker å bli anmeldt av ham dersom han blir skikkelig sjuk og ødelagt pga dine handlinger. I følge loven har du faktisk plikt om å opplyse ham.

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Beklager at jeg ikke opplyste om dette før, men jeg skal selvfølgelig si det til ham!!!

Men vil ikke at han skal finne ut at jeg var utro. Det er jo det han kommer til å tenke.

Skrevet

Kjønnsjukdommer kan sitte i kroppen opptil 5 år før de bryter ut, men sjelden utrolig sjeldent eller aldri at klamydia gjør det.

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Takk, sånn svar jeg så etter.

faen. her får man som fortjent.

Gjest Gjest_Gjesty_*
Skrevet
Beklager at jeg ikke opplyste om dette før, men jeg skal selvfølgelig si det til ham!!!

Men vil ikke at han skal finne ut at jeg var utro. Det er jo det han kommer til å tenke.

Ja han kommer nok til å tenke det, og være brennsikker på det..... vær glad du ikke ble gravid i tillegg

Skrevet

Slik man reder, ligger man.... Legg kortene på bordet!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Han fortjene å finne ut at du har vært utro. Din egen feil, tenk vis du var i hans situasjon da, å d var han som hadde fått klamydia, hadde du ikke forlangt et svar, eller forklaring.

Du må desverre svi for dine synder..

Håper du lærer av feilene dine...

Lykke til! :)

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Jeg har jo sagt at jeg ikke kommer til å si det. Vil heller skyte meg selv

Skrevet

Mao skal du si at du har fått klamydia og kanskje smittet ham, og at det er fra den forrige kjæresten din, selv om det er veldig sjelden at det ligger og venter slik? Jeg vil tro kjæresten din kommer til å legge to og to sammen, ellers er han litt vel naiv, vil jeg påstå. Er det forresten bedre at han finner det ut senere? Og det han da finner ut er at du ikke bare løy til ham om hvor du fikk klamydia, men at du i tillegg var utro mot ham? Sorry, mac. Du står godt plantet i det.

Skrevet

Then you know what to do!

Neida, ta nå å forklar det for han. Elsker han deg mye, kommer han sikkert til å tilgi! Forresten er dere ikke ærlige med hverandre?

Gjest Gjest_mamsen_*
Skrevet

Jeg synes ikke at hun skal skremmes fra å si det. Faktisk så MÅ hun si det, for det er ulovlig å være vel vitende om slike ting og dermed gjøre andre bevisst syke. Og hva gjør du når han blir smittet? Du ser jo selv hvor enkelt det er å få slik smitte. Skal du krysse fingrene og håpe på at det ikke skjer med han?

Skrevet

Han kommer til å skjønne det, og da blir saken mye verre ettersom du først løy om en ting, og deretter løy litt mer for å dekke over det. Jeg skjønner at det er en fæl tanke å måtte innrømme at du med vilje og viten knullet noen andre, men med mindre han er stokk dum så kommer han til å skjønne det.

Du kan jo vente til han blir smitta (noe han sikkert er allerede), får symptomer, kommer seg til lege, finner ut at han har klamydia, og så anklage HAN for utroskap. Angrep er beste forsvar, no?

Skrevet

Jeg gikk trorlig med klamydia i flere år uten å vite om det... Så det er mulig!

Skrevet
Jeg gikk trorlig med klamydia i flere år uten å vite om det... Så det er mulig!

Ja, men som sagt ulovlig og ikke fortelle om smitten.

Legg deg flat, på begge knær, og fortell ham alt....

Gjest Gjest_jente18_*
Skrevet

Skal fortelle om klamydiaen, men ikke utroskapen. Virker litt lite sannsynlig at jeg skal ha hatt det i to år men jeg har ingen alternativer. Uansett hva dere sier, så er det ikke et alternativ for meg å fortelle ham det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...