Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett oprah har "reklamert" for den. synes den høres helt fantastisk ut. noen som har erfaring med denne maskinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sett på ebay og får den til rundt 1000 lappen. har veldig lyst å prøve, men som sagt så koster den litt så måtte høre om noen har erfaring med den. takk for svar :)

Skrevet

Jeg og har lyst å prøve men som du sa det er veldig dyrt....

Skrevet

Har lest en del på forumet til Essentialdayspa (www.essentialdayspa.com) - der er det mange diskusjoner vedr. Clarisonic. Utifra det jeg har lest er det veldig mange som mener de har fått bedre hud av å bruke den. Søk på Clarisonic i Skincare & Make-up forum så finner du mange tråder hvor den er nevnt. Mener du også får kjøpt den i nettbutikken på samme nettside :)

Skrevet

virker som de fleste er fornøyd med den :) men må vel vente til etter jul for å kjøpe :P hehe.. ser ut som jeg må ha meg en sånn ;)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Tingeling_*
Skrevet

TV-shop selger et lignende produkt som heter Youthful Essence. Det koster rundt 400 kr. Samme effekt, bare billigere. :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har erfaringer med Youtful Essence fra TV-shop?

• 2 måneder senere...
Skrevet

pusher på Youthful Essence fra tv shop. noen som har prøvd?

Skrevet

Det er Tv Shop så jeg ville aldri i verden sammenliknet det med Clarisonic. Aldri hørt noen solskinnshistorier om Tv Shop produkter, men mange om Clarisonic :)

Skrevet
Det er Tv Shop så jeg ville aldri i verden sammenliknet det med Clarisonic. Aldri hørt noen solskinnshistorier om Tv Shop produkter, men mange om Clarisonic :)

De sender ikke Clarisonic til Norge, kun statene, Canada og Japan.

Noe som er utrolig kjipt, for jeg ønsker meg den, og hadde bestilt den med en gang.

Noen som vet om noe som ligner på Clarisonic da?

Skrevet

Hvis du søker på Ebay, finner du mange som sender til Norge. Dessuten har nettbuttikken Essential Dayspa den (www.essentialdayspa.com) :)

Jeg har handlet fra den butikken flere ganger - de sender raskt, du får alltid med gratis prøver, kjapp kundeservice etc.

Skrevet
Hvis du søker på Ebay, finner du mange som sender til Norge. Dessuten har nettbuttikken Essential Dayspa den (www.essentialdayspa.com) :)

Jeg har handlet fra den butikken flere ganger - de sender raskt, du får alltid med gratis prøver, kjapp kundeservice etc.

TUSEN TAKK :) Nå ble jeg super glad :P

Skrevet
TUSEN TAKK :) Nå ble jeg super glad :P

Hvis du vil kjøpe fra Essential Dayspa: så akkurat nå at de har 25% rabatt på nesten alle varer (bare noen få merker som er unntak) fram til 16. juni! :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det dere må huske er at selvom nettbutikker sender til norge, er produktet fortsatt ikke strømgodkjent i Norge, og det har amerikansk støpsel. De vil derfor ikke virke i Norge, og de blir nok tatt i tollen.

Skrevet
Det dere må huske er at selvom nettbutikker sender til norge, er produktet fortsatt ikke strømgodkjent i Norge, og det har amerikansk støpsel. De vil derfor ikke virke i Norge, og de blir nok tatt i tollen.

Dette er bare tull, selvsagt blir ikke produktet tatt i tollen fordi det har annen ledning. Du kan kjøpe adapter til stikkontakten på de fleste forretninger som selger reiseutstyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...