Gå til innhold

Lars Monsen - sexy?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Synes du Lars Monsen er sexy - ja eller nei?

Selv synes jeg JAAA!!

Både utseende og personlighet. Ikke at jeg kjenner han. Men han virker som en så kul fyr, i tv-seriene og bøkene osv.

Men synd han har funnet seg Trine Rein nå... :P

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si han er sexy, men mer barsk.. Tror det henger igjen fra steinalderen at de som kan jakte er ettertraktet, så er nok litt ubevisst ja :sjenert:

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Liker at menn er litt rufsete og er av friluftstypen, men hr. Monsen blir litt too much for meg.

Skrevet

Selv synes jeg JAAA!!

Både utseende og personlighet. Ikke at jeg kjenner han. Men han virker som en så kul fyr, i tv-seriene og bøkene osv.

Har aldri vært særlig tiltrukket av skaulukt og annen ekspedisjonssvette. Men det er kanskje noe dyrisk uimotståelig når han suser ut av skauen etter en måneds tid :sukk:

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

Skaulukt og ekspedisjonsvette = :hjerter:

haha :D

Skrevet

Var ikke han sammen med ei skikkelig friluftsjente tidligere?

Han skifter jo damer oftere enn andre skifter truser (hans egne!)!

En så upålitelig og useriøs mann er ikke sexy.

Det er vel som det pleier å være; masse muskler og null hjerne.

Skrevet
Var ikke han sammen med ei skikkelig friluftsjente tidligere?

Han skifter jo damer oftere enn andre skifter truser (hans egne!)!

En så upålitelig og useriøs mann er ikke sexy.

Det er vel som det pleier å være; masse muskler og null hjerne.

Kanskje du bør sjekke fakta før du uttaler deg. Lars Monsen er utdannet lærer og han har gitt ut 14 bøker om turer i villmarken ..

Skrevet

Lars Monsen sexy?

Ikke akkurat....

Gjest Gjestedama
Skrevet

Etter at jeg så ham kysse en laks på tv fikk jeg så ekkelangst, og tenker på lakseparasitt og om han også gjør andre ting med de helsikeslaksene, hver gang jeg ser ham...

Skrevet

Ja, jeg syns Lars Monsen er sexy.

Og om jeg syns han var sexy bare av å se han på tv, var han mye mer sexy "in real person"! :rødme:

Gjest Gjest_Lone_*
Skrevet

haha! Han har vel ikke akkurat masse muskler da :P

litt ja, men han er ikke muskelmann heller.

men han er hot!

og ja han har hjerne.. hvordan skulle man overleve 2 år 7 måneder på ekspedisjon over Canada ellers?

og han har skrevet 14 bøker og er utdannet lærer ja, og han holder villmarkskurs og foredrag ++

Jeg har bare sett han in real person på et foredrag. :(

Men han har boksigneringer nå for tiden, skal prøve å se han da, hehe! ^^

Men skulle ønske jeg kjente han. Skulle ønske jeg var Trine Rein :P

Skrevet
Kanskje du bør sjekke fakta før du uttaler deg. Lars Monsen er utdannet lærer og han har gitt ut 14 bøker om turer i villmarken ..

Neimen giiiiiiid...

Er det å fryktelig barskt og intelligent å vandre rundt på flatmark og møte noen bjørner - som alle kan lære seg å håndtere - nå og da.

Selv vandrer jeg nok i brattere bakker enn det han gjør og jeg har også levd alene ute i "ødemarken" uten nettverk eller jobb i flere år og ikke minst tatt profesjonsutdanning (langt høyere enn en lærerutdanning) helt alene!

Han vet å selge - det kan han.

Selv liker jeg også de høye (med smale hofter) og pene mannfolka med dress.

Gjest Gjest_Molly_*
Skrevet

Selv synes jeg JAAA!!

Lars Monsen er snaxy :sengekos:

Skrevet

Han ser ut til å ha en ganske perfekt kombinasjon av jordnærhet, intelligens og barskhet. ;) Hadde han vært mer av den hjernedøde, machotypen som bare kavet rundt i villmarken for adrenalinets skyld, hadde han ikke vært tiltrekkende overhodet. Men han virker intelligent og følsom, i tillegg til å være tøff, deilig og glad i naturen.

Konklusjonen: Lars Monsen er sexy. :kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...