Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg er jente og har en meget sær fetish... Jeg liker nemlig å se og høre på at andre bæsjer... Jeg har full forståelse for at andre synes dette er skikkelig ekkelt, men det er jo ikke noe jeg har valgt selv..? Det jeg er mest nysgjerrig på er om dette hovedsaklig er en guttefetish, eller om det også er "normalt" at jenter liker dette?
Saeria Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Uten å ha noen vitenskapelige beviser, så tror jeg at den fetishen er omtrent like vanlig blant gutter som jenter. Har hvertfall ikke hørt eller lest noe som sier det motsatte.
Gjest Betty89 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg Hvorfor skulle jeg oppsøke lege for dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg DUST
Gjest Sandbekken Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Haha, ja hvorfor oppsøke lege pga en fetisj??!! Ah.. det blir FOR dumt... Så lenge du ikke føler dette som noe problem for deg eller andre så er det jo bare herlig med fetisjer!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Var det ikke en kar som ble funnet nede i tanken på utedassen på Sognsvann? Han hadde vel samme fetisj tenker jeg.....hadde jo orkesterplass da...
Hinata Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg Nå får du gi deg her.. Oppsøke lege for en fetisj som ikke hemmer deg i hverdagen? Nå har jeg hørt det også..
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg Jeg håper inderlig utdannelsen din gir deg litt mer innsikt i forskjellen på "unormalt" i den forstand at det ikke er vanlig, og unormalt i forstand sykelig. Gjør den ikke det så frykter jeg du kommer til å bli overarbeidet meget, meget fort
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #10 Skrevet 13. november 2008 Fetisjer oppstår somregel fordi man har opplevd noe samtidig som man allerede har hatt en form for seksuell opphisselse og så ender man opp med å asosiere denne andre tingen med den seksuelle opphisselsen. Det er derfor bleiefetisj er så vanelig, nettopp fordi mange har noen av sine første seksuelle opplevelser allerede mens de går i bleie selv. Om det er mer vanelig blandt gutter enn jenter vet jeg ikke, men i følge den veldig sannsynlige teorien over er det ikke noe som tilsier at gutter skal ha hatt mer sannsynlight for å ha hatt seksuelle opplevelser mens de har hørt noen besje og dermed ender opp med å tenne mer på dette enn jenter. Jeg vil legge til at det finnes fetisjer for balonger, for å sprekke balonger, for å synke i kvikksand, for å bli bakt som en kalkun og alle andre situasjoner som man kan tenke seg til. Det er altså helt naturlig at man kan få fetisjer for ting som ikke andre har. Jeg har et tiltrekkningsmønster mot armbånd og armbåndsur på gutter. Jeg syntes det er skikkelig vakkert og lekkert, uten at jeg ane hvorfor.
Gjest Betty89 Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 (endret) Tenkte meg at noen skulle reagere! Går jo ann å snakke med en lege eller noe for å finne ut hva denne Fetishen kommer fra. Og hvordan eventuelt kvitte seg med den! Det er helt ok å snakke med legen om slike ting! Hadde det vært en Fetish på en annen ting som f.eks "jeg tenner på menn med masse hår på brystet" så hadde det liksom ikke vært noe gale. Men folk som bæsjer! Vil du leve resten av livet med å tenne på folk som bæsjer? Hva skade kan det ha av å snakke med en profisjonell om det? Endret 13. november 2008 av Betty89
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Tenkte meg at noen skulle reagere! Går jo ann å snakke med en lege eller noe for å finne ut hva denne Fetishen kommer fra. Å hva du kan for å kvitte deg med den! Vil du leve resten av livet med å tenne på folk som driter? Har det noe å si da? Det er jo sikkert ikke det eneste ene hun tenner på, så da har det jo ikke noe å si om hun tenner på det også vel? En fetisj behøver ingen form for "behandling" med mindre den blir så sterk at den dominerer 100% av sexlivet slik at man ikke er i stand til å fungere normalt eller få tenning uten, og at denne tingen er så tabu at man ikke finner noen å dele dette sammen med. Wet sex og sex som innebærer avføring er også fetisjer som folk lever med og nyter, så dette er jo småtteri i forhold til det vel? Noen tenner på føtter, noen på balonger, noen på søle, noen på avføring... har det noe å si da om det ikke påvirker livet ellers? Skal en måtte behandle noe som ikke gjør man ulykkelig, bare fordi det faller litt utenfor normalen?
Gjest Betty89 Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 (endret) Skader det å snakke med en ut om det da? Hun er jo tydeligvis opprørt! Kan jo også skrive inn til klara klok, så svarer en psykolog. Det var liksom det jeg mente; hva med å snakke med noen som kan noe om det! Endret 13. november 2008 av Betty89
Saeria Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 Jeg oppfatter henne ikke som opprørt. Nei, det er ikke en mainstream greie å tenne på, men hva om vi skulle løpe til legen hver gang vi likte eller fikk tenning av noe som ikke er mainstream?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 #15 Skrevet 13. november 2008 Skader det å snakke med en ut om det da? Hun er jo tydeligvis opprørt! Kan jo også skrive inn til klara klok, så svarer en psykolog. Det var liksom det jeg mente; hva med å snakke med noen som kan noe om det! Det er klart det er noe annet å snakke med noen om dette, men det er ikke noe som krever behandling på noen måte. Jeg har beskrevet ovenfor hvilke kriterier må til før det er relevant å bringe inn behandling av fetisjer. Jeg kan også noe om det, og sier at det er helt greit og en ganske mild fetisj å ha. Det er noe man kan ha for seg selv og nyte, eller noe man kan oppsøke likesinnde på nett med og slik nyte sammen med noen andre. Å skrive inn på klaraklok kan være et råd, men å oppsøke en psykolog fordi man tenner på noe som er litt uvanelig er vel å gå litt langt. (Da må man i alle fall betale selv, med mindre det tynger en så mye at det er snakk om liv og helse) Det er ikke nødvendig å sykeliggjøre noe som ikke på noen måte er en sykdom, men noe som rett og slett leder til nytelse på en helt uskyldig måte.
Gjest TS Skrevet 14. november 2008 #16 Skrevet 14. november 2008 Hehe.., jeg føler virkelig ikke noe behov for å snakke med noen om dette, og jeg er heller ikke opprørt over å ha denne fetishen! Det eneste jeg var nysgjerrig på var om det hovedsaklig er gutter som har denne fetishen, men jeg skjønner at det selvfølgelig er vanskelig for dere å vite! :gjeiper: Men slapp av.. her trengs ingen lege!
Monica1968 Skrevet 14. november 2008 #17 Skrevet 14. november 2008 Vel, kan ikke akuratt si dette er normalt! Men noen der ute liker det samme som deg. Hadde oppsøkt en lege eller noe jeg Æh...Det finnes ganske mange personer som har fesisher som ikke er helt a4, bare sånn til opplysning. TS: Uten å ha noen statistikker på det, vil jeg anta at denne festishen er omtrent like utbredt blant menn og kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå