Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Har laget julekort og de er klar til å sendes Men når skal man sende de? Når sender dere julekort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 12. november 2008 #2 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg tenkte å sende ut julekortene 18. desember. Da får de dem vel før/i helga før jul. (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg har tenkt å sende dem senest den 15. desember, antakelig litt tidligere. Det er fordi jeg i år sender kort til en del slekt og venner som ikke har fått kort fra meg før (starter en ny tradisjon ), og jeg vet av erfaring at noen føler at da MÅ de sende tilbake. Ved å sende kortene litt tidlig så gir jeg dem mulighet til å sende kort tilbake til meg, dersom det er viktig for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 12. november 2008 #4 Del Skrevet 12. november 2008 Har ikke tenkt ennå, men sender som oftest mellom 7-10 dager før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 13. november 2008 #5 Del Skrevet 13. november 2008 Har ikke tenkt så langt, men antar at vi sender de ut rundt 10.-15. desember, kommer dog litt an på når småtten i magen har tenkt seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. november 2008 #6 Del Skrevet 13. november 2008 Rundt Lucia-dagen pleier vi sende dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 13. november 2008 #7 Del Skrevet 13. november 2008 Uken før jul eller deromkring. Vær i alle fall ikke altfor sene med å sende de...så slipper vi å få så altformye post, natt til juleaften.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. november 2008 #8 Del Skrevet 13. november 2008 10-14 dager før jul.. kommer ann på om det bare gjelder innenlands eller også utenlands.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå