Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du leker med folks følelser. At du knuller rundt.

Skrevet

at du rett og slett bare lurer de... får de på kroken og når du endelig har fått det du vil dumper de!!

Skrevet

Jeg er det.

Dvs, jeg knuller ikke rundt. Men jeg leker med folks følelser. Ofte er jeg ikke klar over det selv en gang, men når jeg blir gjort oppmerksom på det, så fortsetter jeg fordi jeg ikke ser det like klart som alle andre.

Noen ganger gjør jeg det for moroskyld. Altså som hevn f.eks. Ikke det at jeg ser noe moro i å såre folk..

Men hvorfor sa han det til deg? Kjenner han deg? Har du hatt noe på gang med han ?

Skrevet (endret)

*

Endret av Cecilia
Skrevet

en player er en som leker med andre. Ligger rundt, og har liten empati at man sårer andre menensker.

de er fult klar over det selv, og nyter det.

Skrevet
Han er bestekameraten til en venn av meg. Jeg har ikke kjent han så veldig lenge, men vært en del sammen med han den siste tiden. Og jeg har IKKE hatt noe på gang med han, men vi har kanskje hatt en litt flørtende tone med lange blikk og litt holding av hender og sånt.

Jeg vet ikke helt hvor han tok det fra. Jeg ble ganske overrasket da han sa det, da jeg ikke ser meg selv som typen som leker med folks følelser. Ikke ligger jeg rundt heller. :gjeiper: Men jeg er kanskje litt flørtene av natur og synes det er veldig gøy å tulle og tøyse med guttene. Men slik er jeg mot de fleste, og legger ikke så veldig mye i det. Men det var kanskje det han mente...

Det var nok det han mente. Hvis han har sett at du er flørtete med flere andre, så er det nok til at han tror du er player. Det er sånn det begynte med meg. Jeg holdt ikke hender en gang, alt jeg gjorde var å smile og være hyggelig mot de som var nær meg. Så ble det sånn at jeg var player. Etterhvert bare omfavnet jeg det, og ble mer sånn at jeg datet flere (ligger ikke med dem). Men den som har dratt den langt ut, er han som jeg faktisk playet. Det var ikke med vilje, men han følte seg visste lekt med. Nå blir jeg kalt "farlig". Så vær litt forsiktig ;) Men viktigst av alt, nyt det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...