Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er blakk men trenger så sårt en klipp. Er det noen av dere som klipper dere selv? har langt hår,litt lugg.hvordan går dere frem for å få det sånn noenlunde greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har klippet meg selv mange ganger, både da jeg hadde langt hår og da jeg hadde kort, og det har faktisk alltid gått bra. Men det forutsetter at du har mulighet for å se godt bak. Derfor har jeg ikke gjort det de siste årene - da jeg bodde hjemme hos mamma og pappa var det greit siden de hadde to speil som kunne stilles mot hverandre så jeg så. Det er også viktig å ha en brukbar saks, vanlig kjøkkensaks er ikke tingen. ;) Luggen er jo helt klart det enkleste hvis du ikke har "bakspeil". Jeg klipper den først litt lengre enn jeg vil ha den, så klipper jeg opp etterpå til passe lengde. Men jeg har heller ikke presisjonslugg, min er lang og dratt til siden.

Skrevet

Jeg pleier også å klippe meg selv av og til, men som oftest blir det bare luggen og håret rundt ansiktet. Har litt oppklippet hår, så da går det greit å "rette opp" i dette etter hvert som det vokser. Har prøvd å klippe håret bak, men med variert resultat :gjeiper: Det beste hadde vel vært om du hadde fått en venninne eller noe sånt til å ta det som du selv ikke når.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...