Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på om noen kan svare meg på om det er mulig å få kjøpt cleareyes i Norge?
Gjest Fliss Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg er ganske sikker på at det ikke selges her, men når jeg vil se litt freshere ut i øynene så kjøper jeg SpersAllerg på apoteket .. det har samme virkning.
hufsa! Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg lurer på om noen kan svare meg på om det er mulig å få kjøpt cleareyes i Norge? Nei,desverre.Men fergene har..Svenske/Danskefergene.
stjernekyss Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 De pleide å ha på shangri-la, men det er ti år siden, så gudene vet om de fortsatt har
Gjest Gjest_Jenny_* Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg er ganske sikker på at det ikke selges her, men når jeg vil se litt freshere ut i øynene så kjøper jeg SpersAllerg på apoteket .. det har samme virkning. Hvilket aptokek kjøper du den på? Jeg har nemlig gått innom flere apotek og spurt etter øyedråper som fjerner rødheten i øya, men de sa at de ikke hadde det. Men da er det jo verdt et forsøk, om du sier det virker:)
Gjest Fliss Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hvilket aptokek kjøper du den på? Jeg har nemlig gått innom flere apotek og spurt etter øyedråper som fjerner rødheten i øya, men de sa at de ikke hadde det. Men da er det jo verdt et forsøk, om du sier det virker:) Jeg har ikke kjøpt det siden i sommer - men da hadde de dem overalt ... Og ja - de fjerner røde øyne raskt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå