Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kalorier forbrenner man normalt i løpet av en dag? Jeg vet at dette er veldig individuelt... Men om noen bare kunne gitt meg en liten pekepinn? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til.. dersom man f.eks spiser 2000 kcal per dag, og vil gå ned rundt 0,5 kg pr uke.. hvor mye bør man forbrenne hver dag?

Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro at kvinner trenger over 2000 Kcal pr.dag,dette er jo kjempemasse. Jeg kan ikke spise mer enn rundt 1400-1500 Kcal selv om jeg trener hver dag. Urettferdig hvis andre kan spise så mye og jeg ingenting:( Jeg telller kalorier på alt jeg spiser, så jeg vet at jeg aldri ligger over dette. Er også flere dager hvor jeg bare spiser 1200 Kcal. Blir så sjalu på alle som kan spise "normalt".

Skrevet
Jeg har vanskelig for å tro at kvinner trenger over 2000 Kcal pr.dag,dette er jo kjempemasse. Jeg kan ikke spise mer enn rundt 1400-1500 Kcal selv om jeg trener hver dag. Urettferdig hvis andre kan spise så mye og jeg ingenting:( Jeg telller kalorier på alt jeg spiser, så jeg vet at jeg aldri ligger over dette. Er også flere dager hvor jeg bare spiser 1200 Kcal. Blir så sjalu på alle som kan spise "normalt".

Helt normalt at kvinner bør få i seg 2000 kalorier for å holde vekten. Jeg spiser 1980 kalorier om dagen for å gå ned halvkilo i uka. Urettferdig ja, men sånn er livet.

Skrevet
Helt normalt at kvinner bør få i seg 2000 kalorier for å holde vekten. Jeg spiser 1980 kalorier om dagen for å gå ned halvkilo i uka. Urettferdig ja, men sånn er livet.

Det er mange jeg vet om som spiser så mye, men de er ikke akkurat tynne, heller overvektige. Jeg er selv tynn, men det er vel de som spiser mye og er tynne som irriterer meg. Tykke mennesker kan sikkert spise mer, men nå vet ikke jeg om du er tykk, tynn eller normal da..

Skrevet

Hvis du går opp i vekt av å spise 2000 kcal pr dag, og samtidig trener, er det nok fordi du har spist så lite over så lang tid at forbrenningen din har blitt redusert. Mange går i "sparebluss" rundt 1500 kcal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...