Frk Doodad Skrevet 16. juni 2003 #1 Del Skrevet 16. juni 2003 Nå nærmer det seg........ Noen andre som skal dit?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Skal ikke på Roskilde i år. Etter 7 år reiser jeg en tur sydover istedet i år, men vender nok kanskje tilbake neste år. Men du må feste litt for meg Frk Doodad. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatum Skrevet 16. juni 2003 #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Dessverre Skulle gjerne ha dratt. Roskilde er slitsomt men gøy! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Jepp jepp jepp!!! Har billett til Oslo, men ikke videre til Roskilde.. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 16. juni 2003 #5 Del Skrevet 16. juni 2003 mjau, Både Norwegian Bussekspress og et Säfflebussen kjører hver dag, flere ganger daglig forholdsvis billig til København. Absolutt å anbefale hvis du ikke krever luksus. Ellers har Sterling en del billige biletter, men det spørs nok om det er igjen noen av dem i forbindelse med Roskilde helga. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Sambo skal og jeg ser frem til noen dager hjemme alene. Så kan jeg savne han litt og glede meg til han kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Skal ikke dit, men jeg VIL JEG VIL!!!! *sukk* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juni 2003 Ser ut som om det er du, Mjau og jeg som setter snuten mot Roskilde neste uke. Men jeg skal feste litt for dere andre også Selv skal jeg fly til København, og vet ikke så mye om andre transportmuligheter. Men det er jo mange som kjører og kanskje har en ekstra plass. En liten annonse kanskje....(hvis det ikke skulle klaffe med busser...) Frk D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå