Gjest ts Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg har flyttet inn i ny leilighet idag. Dvs, kun meg og samboern som er, har ikke flyttet over klær, mat etc.. Den var møblert da, så kjøkkenutstyr har vi! Jeg tenkte jeg skulle lage middag ikveld her, hadde vært koselig, men har da ingenting av matvarer! Skal på butikken nå, men sitter her og tenker på noe ordentlig godt å spise, som jeg trenger å kjøpe alle ingredienser til... Noen forslag? Ikke taco eller ferdigpizza..
Gjest ts Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hehe. Nei, tenkte mer i retning av en middag da. Men noe godt og spennende. Kan være hva som helst.
venus_ Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Foreslår kylling med tandoori. Kutt opp kyllingfilet og stek, ha på de grønnsakene du liker (feks sopp, løk, paprika). Ha på et halvt beger creme fraiche (når du lager til to), og ha på tandoori krydder (jeg bruker Hindy Kyllingkrydder - tandori) og la det koke inn litt. Dette er raskt å lage og kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå