elisabeth93 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Heisann:) Hær vil jeg gjærne at du skal legge inn hva mat har innhold av kalorier ( i100g) sånn at det kan hjelpe meg og eventuelt deg;)! Takk foor hjelpen:P<3
Lissi Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Heisann:) Hær vil jeg gjærne at du skal legge inn hva mat har innhold av kalorier ( i100g) sånn at det kan hjelpe meg og eventuelt deg;)! Takk foor hjelpen:P<3 Da anbefaler jeg deg å bruke en vektklubb slik at du kan finne det ut der Ellers får du rett og slett lese på pakninger hvor mye kcal pr 100g og veie maten du spiser. Umulig å skrive opp matvarer her.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Heisann:) Hær vil jeg gjærne at du skal legge inn hva mat har innhold av kalorier ( i100g) sånn at det kan hjelpe meg og eventuelt deg;)! Takk foor hjelpen:P<3 Legge ut alle slags matvarer her?? Hvorfor det? :klø: Gå inn på www.mat.no i stedet. Der er det stor oversikt over næringsinnhold.
viviekell Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hvis du virkelig vil finne ut av alt dette, anbefaler jeg deg å bruke dataprogrammet Mat på Data. Her kan du sjekke næringsinnhold i massevis av matvarer, legge opp et kostholdsprogram og regne ut ditt energibehov! Mat på Data kan lastes ned gratis fra mattilsynet.no
The Kitten Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Heisann:) Hær vil jeg gjærne at du skal legge inn hva mat har innhold av kalorier ( i100g) sånn at det kan hjelpe meg og eventuelt deg;)! Takk foor hjelpen:P<3 Er ikke det litt frekt å anta at andre trenger hjelp uten å vite noe om de? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå