Gå til innhold

Vil gjerne ha forslag til småfrekke sms

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Morten_*
Skrevet

Noen som har forslag til litt småfrekke sms med seksuelle hentydninger? Frykter de jeg sender kan bli ansett som for vulgære :tristbla:

Bare for å få igang fantasien min ikveld og lage egne

Skrevet (endret)

Hmm hvem er dette til da? Pulevenn, kjæreste?

Kunne tenkt meg å høre: " Nå skal jeg ta meg et deilig runk mens jeg tenker på deg sexy"

" Ser frem til å trenge meg inni deg senere ;) "

Dette var kanskje litt for mye da! :sjenert:

Men små "hint" kan være f.eks: " Savner den stramme kroppen din" , eller "gleder meg til å se deg igjen sexy"

Endret av Betty89
Skrevet
Hmm hvem er dette til da? Pulevenn, kjæreste?

Kunne tenkt meg å høre: " Nå skal jeg ta meg et deilig runk mens jeg tenker på deg sexy"

" Ser frem til å trenge meg inni deg senere ;) "

:riste: Dette blir bare vulgært og platt i mine øyne.

TS: Jeg tror ikke "forhåndslagde" meldinger vil slå an så veldig hos den du forsøker å imponere. Hvis du vil sms-flørte med noen bør du forsøke å tilpasse det du skriver til vedkommendes personlighet og preferanser. Det finnes ikke én type småfrekke sms som faller i smak hos alle kvinner ;) . Selv liker jeg det litt mer elegant og indirekte enn eksemplene til Betty89, pluss at han må spille på tingene jeg tenner på.

Med andre ord: Hva slags meldinger som blir oppfattet som sexy er høyst individuelt.

Skrevet

Selvsagt på det tilpasses :)

Tror betty sine er litt direkte, selv om jeg likte de :gjeiper:

indirekte og elegante tror jeg er mer i stil med denne damen, litt usikker på hva som tenner damen.

Gjest Gjest_Morten_*
Skrevet

Flære forslag mottas med takk, alltid moro å høre vordan damer liker forskjellige former for sms. :)

Skrevet

Tenkte meg de var litt direkte... :sjenert:

Men liker bedre at han er direkte, isteden for at han går rundt grøten! :)

Han må vite hva han vil ha, når han vil ha det ;)

Kanskje alder har litt å si her? Hvor gammel er dama?

Skrevet

Mannen min jobber som lege på sykehuset, og en dag tikket det inn en melding til meg: Har du lite å gjøre? Er på kontoret, hva med et lite...... (jeg er sykepleier på en annen avdeling, men måtte ta en liten lunchpause...)

Gjest Gjest_Katrine_*
Skrevet

"Gleder meg sånn til å smake deg senere..."

"Blir så kåt av å tenke på deg.. Hadde elsket å kjent deg nå."

"Du er så deilig.. Er så mye jeg vil gjøre med deg! Nå.."

Skrevet

Jeg liker når kjærsten min går veldig direkte, det er pirrende :)

Skrevet

Jeg liker også direkte meldinger/kommentarer best, det tenner meg mye mer enn lange pompøse erklæringer. Men det kommer selvfølgelig an på personligheten til dama, og kanskje aller mest hvor lenge dere har kjent hverandre. Litt drøyt å komme med meldinger som "jeg blir så kåt av å tenke på deg" etter 1. date liksom.

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Jeg liker litt hinting, så jeg ikke er heelt sikker på hva som skal skje, men kan bruke fantasien :)

Hei vennen:) Gleder meg til du kommer hjem... Jeg har en plan;)

Funker på meg, hehe... men jeg er kanskje litt sær da :sjenert:

Skrevet
Mannen min jobber som lege på sykehuset, og en dag tikket det inn en melding til meg: Har du lite å gjøre? Er på kontoret, hva med et lite...... (jeg er sykepleier på en annen avdeling, men måtte ta en liten lunchpause...)

har han eget kontor på sykehuset, eller er det et annet sted dere kan knulle? Hvor kan man best knulle om man er pasient? I likkjelleren?

Skrevet

"Jeg vil fylle fitta di med min hvite army" fikk jeg en gang. Det er en stund siden, men jeg tenker på den fortsatt :gjeiper:

Skrevet

Torsdag som var gikk jeg inn i garderoben på jobb, dro opp skjørtet, dro ned trusa og tok et bilde i speilet av meg med stayups og trusa halvt nede. Sendte bildet på MMS, med følgende tekst: "Kan du hente meg på jobb. Ferdig kl 15:00...?"

Det endte med deilig knulling før middag og kveldsaktiviteter. :fnise:

Skal def gjentas!

Gjest Gjest_Morten_*
Skrevet

Det var en fin måte å gjøre det på, tror den kun fungerer på menn og ikke damer.

Annonse
Skrevet
har han eget kontor på sykehuset, eller er det et annet sted dere kan knulle? Hvor kan man best knulle om man er pasient? I likkjelleren?

Se Grey's anatomy, så kanskje du får noen ideer :ler:

Skrevet

Jeg liker det grovt. Type; "Har lyst å ta hardt tak i håret ditt og presse ansiktet ditt ned i puta mens jeg kjører deg hardt bakfra med et par fingre i rompa di". Og egentlig ganske mye verre (sadistisk) enn det også, men jeg har inntrykk av at mannfolk ikke har så god fantasi.. :gjeiper:

Spesielt ikke min samboer som bare vil kosekosekose og ikke kan krumme et hår på hodet mitt.

Men slike meldinger er forbeholdt kjæreste eller pulevenn da. Om det var en jeg hadde noe på gang med hadde jeg likt å hørt masse om hvor deilig kroppen min var.. :fnise:

Skrevet

Ja, han har eget kontor...... Ganske kjekt å gjøre det på skrivebordet hans, faktisk....

Som pasient? Det finnes da flust med toaletter på huset, låsbare sådan...

Gjest gjest.morten
Skrevet

hva med ei jeg skal på date med da? hun er 30

Skrevet
"Jeg vil fylle fitta di med min hvite army" fikk jeg en gang. Det er en stund siden, men jeg tenker på den fortsatt :gjeiper:

åhhh! den hadde tent meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...