Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ano_*
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg stiller inn nettleseren på å godta "cookies" (inkl. tredjeparts)???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til verktøymenyen, velg alternativer for internett, i dialogboksen velger du personvern, under innstillinger velger du avansert, og her kan du godta informasjonskapsler både fra førstepart og tredjepart.

Skrevet

Det blir litt lettere å svare hvis du opplyser om hvilken nettleser du bruker...

Skrevet (endret)
finner heller ikke dialogboksen..

For Internet Explorer

Når en har funnet "alternativer for interenett" på verktøy menyen, kommer det opp en liten boks med flere alternativer. Dette er dialogboksen. Her velger en fanen personvern, som er delt i innstillinger og pop-up blokkering. Under innstillinger velger en avansert, og der kommer valgene om informasjonskapsler...

Endret av Bobeline
Gjest Gjest_ano_*
Skrevet

Aner ikke hva en nettleser er en gang..men jeg fant d.men hva må jeg gjør.nå står den innstilt på firstpart cookies accep.skal jeg ta på block eller prompt??

Skrevet (endret)
Aner ikke hva en nettleser er en gang..men jeg fant d.men hva må jeg gjør.nå står den innstilt på firstpart cookies accep.skal jeg ta på block eller prompt??

Da aksepterer nettleseren førstepartens cookies, så da trenger du ikke å gjøre noe som helst.

Nettleser er programmet du bruker for å komme på internett, som Internet Explorer, Moxilla firefox, Opera og så videre...

Endret av Bobeline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...