Honey Bee Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hører så mye positivt om Sorel støvlene.Noen her inne som har det til barna?Lurer på om jeg skal kjøpe til barna mine.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hører så mye positivt om Sorel støvlene.Noen her inne som har det til barna?Lurer på om jeg skal kjøpe til barna mine. Jeg har det til de to største. Jeg synes de er fine og varme, men ungene klaget i fjor over at de var for tunge å gå med. De vil ikke ha den varianten i år. De finnes derimot i en noe lettere variant med stoff oppover leggen.. pIA
3ne Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Heia, jeg har sorel til meg selv og barna, veldig fornøyd:9
Rosalie Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jeg har sorel-Støvler, og de er digge, men jeg kan skjønne at unger syns de blir tunge og klumpete. Dessuten er de glatte, syns jeg.
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Har Sorel til meg selv, og hadde egentlig tenkt å kjøpe til lillegutten på to, siden de er så gode og varme. Men etter å ha sett nærmere på dem, og prøvd dem på, så gikk vi vekk fra den planen. De er tunge, stive i sålen, og var helt umulige å få på foten til lillegutten. Han fikk Dockboots som "cherrox"/støvler, og Ecco vintersko istedenfor. Så får han heller ha tykke ullsokker i vinterskoene. Dockboots anbefales på det varmeste istedenfor cherrox! Har lyst på til meg selv også!
Honey Bee Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Men etter å ha sett nærmere på dem, og prøvd dem på, så gikk vi vekk fra den planen. De er tunge, stive i sålen, og var helt umulige å få på foten til lillegutten. Dockboots anbefales på det varmeste istedenfor cherrox! Har lyst på til meg selv også! Var og prøvde Sorel til barna igår,og er helt enig med deg.Rett og slett umulige å få på.Dockboots skal prøves i stedet,takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå