Bertha Skrevet 15. juni 2003 #1 Skrevet 15. juni 2003 Hvorfor ringer alltid telefonen - når ikke jeg er hjemme? :evil: - når jeg sitter på do eller er i dusjen? :evil: - når kjøkkenvifta står på full guff? :evil: - når jeg har slått av lyden? :evil: - den morgenen jeg vil sove lenge? :evil: - når jeg hører på musikk med hodetelefoner? :evil: Men når jeg kjeder meg, derimot........... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....!
starie Skrevet 15. juni 2003 #2 Skrevet 15. juni 2003 Det er slik telefoner er programert det Bertha. Visste du ikke det?
Amica Skrevet 15. juni 2003 #3 Skrevet 15. juni 2003 Bruk ventetiden til å pønske ut hva du skal si til neste telefonselger...
Gjest Lea Skrevet 16. juni 2003 #4 Skrevet 16. juni 2003 Hos oss ringer telefonen når den trådløse er nesten tom for batteri. Eller når jeg endelig har kommet i gang med noe huslig.. så glemmer jeg helt hva jeg holdt på med. Ofte ringer den også akkurat når vi skal spise middag eller rett etter at vi har sovna. *ringer Telenor for å klage*
Tilde Skrevet 16. juni 2003 #5 Skrevet 16. juni 2003 Enig enig! Og hvorfor går det ikke an å ringe de #&*¤# telefonselgerene/skjulte nummerene opp igjen og plage de når de minst ønsker det?! :evil: I dagmorges(når jeg tilfeldigvis var ganske fyllesjuk) ringte telefonen rett før 11... :evil:
Litago Skrevet 16. juni 2003 #6 Skrevet 16. juni 2003 *Ringer Bertha* RING, RING! RING, RING!, RING, RING!
Gjest Kira Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Det er jo slik disse telefondyrene er laget, Bertha.
Kate Skrevet 16. juni 2003 #8 Skrevet 16. juni 2003 Beste måten å få telefonen til å ringe på, er å slenge seg nedpå sofaen for å ta en middagslur. DA ringer den - GARANTERT - HVER GANG
Gjest Virvel Skrevet 16. juni 2003 #9 Skrevet 16. juni 2003 En av venninnene mine ringer alltid når jeg dusjer, og kjæresten min ringer gjerne når jeg sitter på do. Slår aldri feil. Snodig.
Theolina Skrevet 16. juni 2003 #10 Skrevet 16. juni 2003 Det verste jeg vet når det gjelder telefon, er at hver morgen jeg skal sove lenge ringer de supertidlig fra jobben, og spør om jeg kan jobbe, fordi noen har blitt syke. :evil: Ellers ringer moren til sambo hver gang vi spiser middag.. :evil:
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #11 Skrevet 17. juni 2003 Kjenner igjen dette ja. Kjæresten ringer alltid enten når jeg er på badet og -steller babyen -dusjer Ellers er mamma flink til å ringe akkurat når jeg er på vei ut døra.
Bertha Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #12 Skrevet 17. juni 2003 Så dere?? Litago ringte meg akkurat da jeg lå og sov! Typisk, asså....
Linemor Skrevet 17. juni 2003 #13 Skrevet 17. juni 2003 Telefonene til sambo ringer så fort han har lagt den fra seg. enten fordi han har gått på do skal spise middag gått i dusjen eller skal prate med meg min ringer ikke så mye den, men den får det til når jeg er pådo, eller når jeg spiller musikk for alle naboene
Gjest eminel Skrevet 18. juni 2003 #14 Skrevet 18. juni 2003 En venninne har tendens til å ringe hver dag når jeg har sovnet etter jobben og middagen... Kvekker like mye hver gang :o :x
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå