Gjest ghos Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Nå prøvde jeg atter en gang idag å bestille noen julegaver ifra ellos.no. men hver gang jeg har skrevet inn navn og adresse og skal trykke videre, får jeg bare en feilmelding, og beskjed om å prøve på igjen senere. dette har jeg nå prøvd i 14 dager. Har sendet dem mail, men ikke fått noe svar.. Flere som har samme problemet?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde et problem da jeg skulle registrere meg der. Jeg husker ikke helt nøyaktig hvordan det var, men problemet lå rundt personnummeret mitt. Selv om jeg skrev inn personnummeret mitt nøye og pertentlig for ikke å skrive feil, og bådde dobbeltsjekket og kvadruppelsjekket, så ble det feilmelding på personnummeret. Jeg sendte mail til ellos, og fikk svar ganske raskt. (Et par dager, tror jeg) Der fikk jeg beskjed om å sende dem personnummeret mitt på mail så skulle de finne ut hva feilen var. Men man skal aldri sende personnummeret sitt på mail, det sier blant andre datatilsynet. Ukryptert mail er å regne som åpne postkort, sies det. Dette sa jeg til Ellos i mail. Deres svar var at da kunne de ikke hjelpe meg. Så Ellos fikk ikke meg som kunde.
Gjest AnneShirley Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har også "droppet" Ellos. De fjernet muligheten til å betale med kort. Så nå må man enten få ting som postoppkrav eller ha "ellos faktura" eller "ellos konto". Ingen gebyrfri betalingsmåte lengre. Siden jeg ikke føler behov for å betale for å få lov til å betale for varer, så gidder jeg rett og slett ikke å kjøpe noe der igjen. Det finnes jo nok av nettbutikker som vil ha kunder i stedet for å forsøke å skremme dem vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå