Gjest Gjest_mann_* Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei Leste akkurat og har lest før her inne menn som sier noe sånn som at "jeg kan ikke kose med implantat osv". Min kone har "fylt opp" igjen puppene slik at de ser ut som de gjorde før barnefødsler omtrent. De er helt vanlig å ta på og står ikke rett opp i været når hun ligger på ryggen. Synes mange bør la være å skjære alle over en kam hva gjelder silicon. Det er tross alt forskjell på de.
^^Belle^^ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Helt enig!!! Jeg jobbet med en som hadde gjort akkurat det samme, og de både så og kjentes helt ekte ut. Kanskje grunnen til at alle blir skjært over den samme kammen er at når en hører ordet silikonpupper går hjernen automatisk over i ''Pamela Anderson'' eller ''Lene Alexandra''. Da kan jeg forstå at folk blir litt skeptiske til å kose med dem...
Rimmern Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Det som er et faktum, er at de blir fastere enn de fleste ekte bryster blir med alderen. Men det trenger slett ikke kjennes "uekte" ut - helt enig i det.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Knallharde silikonpupper ...Deilig...NOT!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå