Gå til innhold

Følelser mot forhold!

Anbefalte innlegg

Gjest Mannlig gjest
Skrevet

Hei dette er et spørsmal til dere jenter!

Jeg har datet en jente en liten periode en stund nå og det er hyggelig.

Dt begynner å nærme seg at vi er sammen, hun har hvertfall nå gitt uttrykk for at hun vil det.

Riktignok mangler jeg det siste steget på "følelses stigen" for at føler at det er "riktig"... JEg skulle gjerne ønske det var anderledes og at følelsene var der, men slike følelser kan ikke bare skrues av og på heller!

Det jeg lurer på er hvordan dere ville reagert om dere var "klar" for å bli sammen med en gutt, og da gutten fortalte at han manglet nettopp disse "siste" følelsene og ville ha mer til for å prøve og finne ut? Ville det tatt gnisten helt ut av dere? osv?

Det skal sies at dette er mitt første, eller nærmeste jeg har vært forhold...

Alder 23!

hilsen Gjest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bedre å si dette med engang!... jo lengere du drar dette, jo verre blir det.

Like greit å bli ferdig og move on....

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet

Si at du ikke vil planlegge for mye, men at du storkoser deg sammen med henne og vil bruke tid på å bli mer kjent med henne. Pass på at hun føler seg trygg, ved at du sier at du ikke er interessert i andre jenter, og at dere er "ekslusive", at dere ikke treffer andre, eller dater andre. Da vil hun nok slippe garden ned...kan fort bli til at hun tror du er interessert i å ha et åpent forhold om du ikke er klar nok med henne, og da kan hun enten trekke seg unna, eller føle seg desperat.

Fortell henne alt du liker ved henne, at dere har det gøy sammen, men at du vil heller ta ting som det kommer...

Da ordner det seg nok skal du se :)

Skrevet

Du bør si det så fort som mulig, og selvsagt på en så pen måte som mulig. Jo lengre du går rundt og lurer henne til å tro at dere er sammen, desto verre kommer hun til å føle seg når du endelig er ærlig. Ikke vær så feig!

Si at du ikke vil planlegge for mye, men at du storkoser deg sammen med henne og vil bruke tid på å bli mer kjent med henne. Pass på at hun føler seg trygg, ved at du sier at du ikke er interessert i andre jenter, og at dere er "ekslusive", at dere ikke treffer andre, eller dater andre. Da vil hun nok slippe garden ned...kan fort bli til at hun tror du er interessert i å ha et åpent forhold om du ikke er klar nok med henne, og da kan hun enten trekke seg unna, eller føle seg desperat.

Fortell henne alt du liker ved henne, at dere har det gøy sammen, men at du vil heller ta ting som det kommer...

Da ordner det seg nok skal du se :)

Det er han som ikke ønsker et forhld, ikke henne!

Gjest Gjest_Nusse_*
Skrevet
Du bør si det så fort som mulig, og selvsagt på en så pen måte som mulig. Jo lengre du går rundt og lurer henne til å tro at dere er sammen, desto verre kommer hun til å føle seg når du endelig er ærlig. Ikke vær så feig!

Det er han som ikke ønsker et forhld, ikke henne!

Ja, og det er det jeg har svart på...han sier at han ikke vil bli for seriøs enda, men bli bedre kjent med henne...ikke dumpe henne..."ville ha mer til for å prøve og finne ut"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...