Kara W Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg vurderer å kjøpe en ringslynge til veninnens baby på 1 år. Hun har ikke tideligere brukt bæretøy. Er dette en passende gave? Er det "for sent" å begynne med bæring? Kan noen anbefale et merke?
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Absolutt ikke for seint å begynne å bruke bærehjelpemidler (bære gjør hun nok allerede ...), men jeg ville nok ikke kjøpt ringslynge til en ettåring. Synes selv det blir tungt i lengden (iom at man belaster en skulder mer enn den andre), og til et såpass stort barn er det bedre med noe annet. Min personlige mening. Lykke til!
Kara W Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 OK. Man hva slags bæretøy hadde du anbefalt til en ettåring? Jeg tror sjal blir for "styrete" for henne. Det bør helst være noe som er enkelt å bruke.
Susan Sto Helit Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 OK. Man hva slags bæretøy hadde du anbefalt til en ettåring? Jeg tror sjal blir for "styrete" for henne. Det bør helst være noe som er enkelt å bruke. Ville anbefalt Meitai eller formsydd bæresele til en ettåring. Vet ikke hvor styrete hun ville syntes en meitai var, men en formsydd bæresele er ikke styrete i det hele tatt. (Ligner mest på en enkel bæremeis. ) Ergo er et eksempel på formsydd bæresele, men det finnes flere typer. Ellers ville jeg samtidig tipset venninnen om Tettinntil.no, der det finnes masse råd om bæring og forskjellige bæreinnretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå