Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har svarte ringer rundt øya, syntes veldig godt under øya.. noen som vet hvordan jeg kan få bort dette ? kremer eller noe sånt ? har hørt om ?hermoridekrem?? eller hva det kalles, men har hørt at det ikke fungerer så bra også og at det ikke er så veldig bra .. noen som har noe forslag for andre kremer ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Hadde en slik tråd selv.. fikk bare svar at det ikke finnes noen spesiel "KUR" mot ringene, uten om å sove og leve sunt da.. hvis du gjør alt dette er det ikke så mye mer du kan gjøre enn å la det være. jeg må så og si sparkle med consealer under øynene for at det skal se ok ut... :(

Skrevet
Hadde en slik tråd selv.. fikk bare svar at det ikke finnes noen spesiel "KUR" mot ringene, uten om å sove og leve sunt da.. hvis du gjør alt dette er det ikke så mye mer du kan gjøre enn å la det være. jeg må så og si sparkle med consealer under øynene for at det skal se ok ut... :(

det er dumt da :(

jeg har tenkt å ta meg en tur på apoteket å spørre jeg !

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

jeg vet.. ordentlig drit! men hvis du finner noe som funker så si ifra!! :)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Mørke ringer under øynene er i mange tilfeller genetisk, så det er altså ikke så mye man kan får gjort med annet enn å forsøke kamuflere det med concealer. Selv ser jeg ut som en panda uten concealer. Å drikke mye kaffe/te kan forverre tilstanden. Leser til eksamen for tida og det går med mange kopper kaffe pr dag. Ser altså ut som en meget trøtt panda for tiden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehe, ja det er egentlig ganske tragisk, men jeg har også funnet ut at ingen av kremene som sier de skal minske ringene, gjør det.. ikke som jeg merker forskjell alle fall, eller nok til at jeg ikke trenger concealer.

Cliniques all about eyes skal gjøre dem lysere, og jeg bruker den feteste av de to typene. Selv om jeg ble skuffet denne gangen også, er dette likevel en krem jeg anbefaler, fordi med andre øyekremer som grunn, vil mange concealere se tørre og mindre vakre under øynene. Mens med denne øyekremen som grunnlag, blir concealer ganske fin påklappet. Jeg bruker den sammen med doir sin concealer, og det ser ikke tørt ut i det hele tatt, og det blir jevnt...

Da jeg begynte med denne kombinasjonen syns jeg jeg ble litt for blank under øynene, dette trekker mer inn etter ei stund, eller så blir det fint hvis jeg svakt stryker en kost med fint pudder over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...