Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har akkurat fått htc diamond i gave... Virker forsåvidt ok, men av og til slår den seg klin vrang! Igår gikk det plutselig ikke an å ringe hverken ut eller inn, gikk heller ikke an å sende sms. Akkurat nå låste den seg! Noen som har erfaringer med den? Jeg vurderer å putte simkortet i min gamle Sony snart..
Hanselot Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har akkurat fått htc diamond i gave... Virker forsåvidt ok, men av og til slår den seg klin vrang! Igår gikk det plutselig ikke an å ringe hverken ut eller inn, gikk heller ikke an å sende sms. Akkurat nå låste den seg! Noen som har erfaringer med den? Jeg vurderer å putte simkortet i min gamle Sony snart.. Det skjer en gang hver andre uke, men det er bare å ta ut batteri å starte den opp igjen. Aller først ville jeg bare tatt backup av alt på den og oppdatert firmware på den.
TheHairyToothfairy Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hører det er en del som har slike problemer, jeg har ikke opplevd dem selv (bank i bordet). Men jeg vil jo tro at den kjappeste veien til å få slutt på det er som forrige skriver; oppdatere firm. Kjipt at en slik enormt god telefon skal kødde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå