charlotte87 Skrevet 12. november 2008 #1 Del Skrevet 12. november 2008 til mi bryllupsdagbok 26.oktober 2008 fridde min kjære til meg :rødme: Føler meg som verdens heldigste jente nå Men blir ikke bryllup før i 2011, tenkte vi må ha litt tid å spare penger og sånn. Og da får vi goood tid på å planlegge bryllupet ordentlig. Synes det er så koselig med planlegging:) Har ikke fått planlagt så mye ennå, men det er jo fortsatt tidlig. Dere må gjerne komme med kommentarer, idéer og tips til meg, det blir jeg bare glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2008 #2 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer og velkommen i klubben. Blir artig og følge med fremover, selv om det er lenge til, så er det mye som må planlegges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 16. november 2008 #3 Del Skrevet 16. november 2008 Gratulerer så mye med forlovelse Og velkommen i bryllupsgjengen! Sikkert aldri for tidlig å begynne med bryllupsdagbok! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynte myyye tidligere Bryllupsforberedelser er så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. november 2008 #4 Del Skrevet 17. november 2008 Gratulerer så mye med forlovelsen! Ble selv forlovet den 4. oktober, og vi skal også gifte oss i 2011. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. november 2008 #5 Del Skrevet 18. november 2008 Gratulerer som nyforlovet og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå