Gjest jente:D Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Haloo alle sammen! Jeg har en mor som fyller 40 år i desember... Jeg har ingen aning om hva jeg skal finne på i presang Jeg er veldig veldig glad i henne, så må finne noe bra!!! Hvis noen har peiling på noe eller har en bra idè, hver så snill og skriv!!! :D Det kommer til og bety mye for henne med en fin presang! :D HJELP MEG! M.V.H. Datter til mor på 40 :D
Glynis Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 (endret) ..og hun er en sånn der førtiåring som er kliss lik alle andre førtiåringer og som ikke har noen hobbyer eller interesser eller ønsker? Når jeg blir førti vil jeg gjerne ha spa-gavekort (eventuelt sammen med datteren min), men jeg vet om flere førtiåringer som ikke ville hatt spa-gavekort. Endret 11. november 2008 av Glynis
Gjest Jente:D Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 ..og hun er en sånn der førtiåring som er kliss lik alle andre førtiåringer og som ikke har noen hobbyer eller interesser eller ønsker? Når jeg blir førti vil jeg gjerne ha spa-gavekort (eventuelt sammen med datteren min), men jeg vet om flere førtiåringer som ikke ville hatt spa-gavekort. Ja, jeg har tenkt over det.. men jeg er ikke sikker på om hun vil ha noe annent men takk for tipset :D Jente:D
Kattugla Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Hvis det blir "spa" og du bor i Oslo, så er dette stedet helt fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå