Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hvilken bok/nettside ville du anbefalt til en venninne som er 30 år gammel og totalt nerd på alt som har med økonomi å gjøre? Hun trenger en basal innføring, i et enkelt språk, om alle vanlige økonomiske tema som en voksen kvinne bør kjenne til! Forslag?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hvis hun er nerd på økonomi betyr det jo at hun kan masse!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hvis hun er nerd på økonomi betyr det jo at hun kan masse! TS: Jo, du har rett! Jeg mente at hun er et null på økonomi...
gullet76 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Enig med gjest over Men regner med at du mener at hun er totalt uvitende, istedetfor nerd... Men hva konkret tenker du på at hun bør kunne om økonomiske temaer? Jeg er da en kvinne i 30 åra, som ikke kan spesielt mye om økonomiske temaer - men jeg styrer min egen økonomi på en meget god og organisert måte.
Fluffie Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Kanskje det finnes en 'Economics for Dummies' bok? De finnes jo paa omtrent alle andre temaer...
Glynis Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Innføring i ting man kan snakke om eller innføring i personlig økonomi? Hvis det er det første, så kan hun jo lese Alt du vil vite om samfunnsøkonomi og Økonomi på trikken.
Noli Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Hvis det er snakk om veldig basic innføring kan man jo begynne med læreboken til faget Økonomi og informasjonsbehandling fra vgs. Den produseres vel ikke lenger, men det er jo mulig noen vil selge den brukt..
Gjest -g Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Kanskje How to marry a multi-millionaire kan være en bra start? :gjeiper: -g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå