Gå til innhold

Elkjøps fototjeneste forstørre foto til plakat?

Anbefalte innlegg

Gjest PosterGirl
Skrevet

Hei! Har bestilt vanlige foto fra Elkjøp før og var fornøyd med disse (valgte de nest billigste).

Ser man kan bestille plakater til 99 kr av egne bilder. Vet alt om hva jeg gjør for å få best kvalitet på et slikt format - det jeg lurer på er om noen har bestilt plakat derfra og hvordan det ble? Trykkes de på sånt tynt halvblankt plakatpapir eller på litt stivere papir ala fotopapir?

Takk for svar om noen har prøvd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd større enn A4 fra Elkjøp - men skal du ha en stor plakat er det kjempeviktig at det er god oppløsning på bildene - ellers vil de bli kornete.

Skrevet
Jeg har ikke prøvd større enn A4 fra Elkjøp - men skal du ha en stor plakat er det kjempeviktig at det er god oppløsning på bildene - ellers vil de bli kornete.

Jepp, det vet jeg - jobber med grafisk produksjon. Lurte mest på papiret og kvaliteten generelt på forstørrelsene derfra. :)

Gjest PosterGirl
Skrevet
Jepp, det vet jeg - jobber med grafisk produksjon. Lurte mest på papiret og kvaliteten generelt på forstørrelsene derfra. :)

Dette var meg, trådstarter. Av en eller annen grunn havnet bekreftelseskoden i navnefeltet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...