Gjest PosterGirl Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei! Har bestilt vanlige foto fra Elkjøp før og var fornøyd med disse (valgte de nest billigste). Ser man kan bestille plakater til 99 kr av egne bilder. Vet alt om hva jeg gjør for å få best kvalitet på et slikt format - det jeg lurer på er om noen har bestilt plakat derfra og hvordan det ble? Trykkes de på sånt tynt halvblankt plakatpapir eller på litt stivere papir ala fotopapir? Takk for svar om noen har prøvd!
Tropehus Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikke prøvd større enn A4 fra Elkjøp - men skal du ha en stor plakat er det kjempeviktig at det er god oppløsning på bildene - ellers vil de bli kornete.
Gjest pasta Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg har ikke prøvd større enn A4 fra Elkjøp - men skal du ha en stor plakat er det kjempeviktig at det er god oppløsning på bildene - ellers vil de bli kornete. Jepp, det vet jeg - jobber med grafisk produksjon. Lurte mest på papiret og kvaliteten generelt på forstørrelsene derfra.
Gjest PosterGirl Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Jepp, det vet jeg - jobber med grafisk produksjon. Lurte mest på papiret og kvaliteten generelt på forstørrelsene derfra. Dette var meg, trådstarter. Av en eller annen grunn havnet bekreftelseskoden i navnefeltet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå