nanya Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg maa ha trykket paa noe rart, for plutselig er hele tastaturet mitt ommoeblert. @ ligger plutselig paa shift og 2, mens de norske bokstavene er fullstendig borte, saa jeg maa jo paa en maate ha byttet til et utenlandsk tastaturoppsett. Hvordan bytter jeg tilbake til norsk Spoersmaaltegn finner jeg heller ikke, hehe...
Fat Sally Lee Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hvis du bruker Windows ligger det kanskje et språkvalgsikon neders i høyre hjørne, på oppgavelinjen din. Der kan du velge språk. Hvis den ikke ligger der får du helt sikkert tilgang til den et eller annet sted via kontrollpanelet, men jeg får dessverre ikke hjulpet deg med hvor (bruker Mac selv). Lykke til!
nanya Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk det til etter å ha trykket på alle tastene på tastaturet. Hvis noen er interesserte var det tasten det står PRTSC SYSRQ på.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 snarveien for å bytte mellom forvalgte tastatur, er alt+shift altså, hold inne knappen som det står "alt" på (Ikke alt gr), og trykk deretter på venstre shift. Dette skjer ofte fordi at denne snarveien er en del av det du gjør hvis du vil gå tilbake når du blar gjennom vinduer altså: alt+tab = gå til neste vindu alt+shift+tab = gå til forrige vindu eller så kan det jo hende at du bare har kommet borti disse to knappene.
Minien Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 (endret) Edit: Sløv..tipset var allerede postet. Endret 12. november 2008 av Minien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå