Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg har ikke noe særlig lange negler, men heromdagen ble jeg veldig fristet til å kjøpe meg en pakke løsnegler, av den DYRE sorten.. Jeg kom hjem blid og fornøyd og tenkte jeg skulle bli så pen og fin med nye negler for kvelden. Det eneste det endte opp med var smerter jeg aldri kunne forestilt meg! Jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, men 5 min etter at jeg tok på meg neglene begynte det å gjøre utrolig vondt. Det føltes rett og slett som om neglene sakte ble rivd ut av fingrene på meg! Jeg måtte ta dem av fortere enn jeg hadde fått dem på meg, for det ble bare verre og verre.. Noen som har erfart det samme og vet grunnen til dette skjedde??
FoxyFish Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg unngår løsnegler på grunn av dette..! Au...
Gjest TS Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Så det er ikke bare meg altså, godt å høre på en måte.. Syns alle går rundt med falske negler jeg, venninner av meg som titt og ofte setter på for anledningen, og ingen av dem ser ut som de sitter i dødsmerter utover kvelden heller.. Litt trist egentlig, men dette var absolutt første og siste gang for min del
laperla Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg har ikke noe særlig lange negler, men heromdagen ble jeg veldig fristet til å kjøpe meg en pakke løsnegler, av den DYRE sorten.. Jeg kom hjem blid og fornøyd og tenkte jeg skulle bli så pen og fin med nye negler for kvelden. Det eneste det endte opp med var smerter jeg aldri kunne forestilt meg! Jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke, men 5 min etter at jeg tok på meg neglene begynte det å gjøre utrolig vondt. Det føltes rett og slett som om neglene sakte ble rivd ut av fingrene på meg! Jeg måtte ta dem av fortere enn jeg hadde fått dem på meg, for det ble bare verre og verre.. Noen som har erfart det samme og vet grunnen til dette skjedde?? Hm, vet ikke jeg altså... Men har opplevd at hvis jeg klemmer på løsneglene for hardt på etter at jeg har påført lim, gjør det skrekkelig vondt. Kan det være noe av det samme du opplevde?
Gjest TS Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Hm, vet ikke jeg altså... Men har opplevd at hvis jeg klemmer på løsneglene for hardt på etter at jeg har påført lim, gjør det skrekkelig vondt. Kan det være noe av det samme du opplevde? Snakk om dumskap, jeg gikk faktisk og prøvde å feste EN negl igjen, denne gang med ytterst lite press eller helst ingenting mer enn nødvendig. Det gikk bra helt til 2 min etterpå, så kom smertene tilbake igjen
laperla Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Snakk om dumskap, jeg gikk faktisk og prøvde å feste EN negl igjen, denne gang med ytterst lite press eller helst ingenting mer enn nødvendig. Det gikk bra helt til 2 min etterpå, så kom smertene tilbake igjen Kast den pakka med ræl. Stakkar, får du fjerna elendigheta da? Isåfall dypp henda i aceton.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå