Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Er du gutt eller jente og hvor lenge sitter du på do når du gjør nummer to (bæsjer)? Gjør du noe spesielt mens du sitter der, som lesing for eksempel? Er selv gutt og sitter der nok nermere en time per dag. Ikke at jeg må, men liker å sitte der å tenke i fred. Leser ikke, eller noe annet.
Hinata Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Gjør meg ferdig og går heller og leser i senga dersom jeg er veldig lysten på å lese.. Ser ikke noen grunn til å trekke det noe mer ut enn den tiden som er nødvendig..
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Er dette noe du tenker ofte på, ts? Interesant å vite eller?
mysan Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Det pleier ikke å ta stort mer tid enn når jeg tisser. Da jeg var ung og bodde hjemme husker jeg at jeg alltid måtte ha med meg blad på do, og det var jo rett og slett fordi jeg var så treg i magen at det tok et hav av tid å få ut møkka... bokstavelig talt. Nu som man stort sett får i seg nok fiber, vann osv er det unnagjort på få sekunder.
Gjest Stjernedryss Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg sitter til jeg er ferdig, og er avhengig av å lese på noe. Noen ganger tar jeg med laptopen.
Gjest L_C Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Tar ikke mye lengre tid enn å tisse. Lese gjør jeg på senga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå