Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg somla meg aldri til å se nr. 2.

Ble ikke over-imponert over den første, akkurat.

Den hadde nok blitt en bedre opplevelse om den ikke var hypet opp så ekstremt i forkant - satt med skyhøye forventninger, noe som ikke helt ble innfridd, synes jeg.

Så nei; jeg skal ikke kjøpe To Tårn i august ;)

Annonse

Vi skal kjøpe spesialutgaven når den kommer til høsten. Min mann er helfrelst LOTR-fan, han har lest bøkene mange ganger siden han var liten. Jeg har også lært å sette pris på filmene, men har ikke lest bøkene. har sagt at jeg ikke vil lese bøkene før jeg har sett alle filmene. Vil ikke ødelegge spenningen for film nummer 3. Skulle bare ønske at det ikke var så lenge til. :( Men jeg kan jo trøste meg med Harry Potter og Matrix i mellomtiden. :)

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har Ringens Brorskap, og jeg skal ha To Tårn.

Ringens brorskap kjøpte jeg da den kom i august, altså kinoutgaven på DVD. Denne gangen venter jeg på Extended Edition, i håp om at den forteller en riktigere historie enn kinoutgaven.

Egentlig burde jeg kanskje vente på samleboksen med alle tre filmene, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge...

Signaturen min er forresten fra Ringens Brorskap:

Celeborn sier dette til Boromir i Lothlorien. Utsagnet peker mot ett av de avgjørende punkta i verket: Aragorn får hjelp av en gammel kvinne til å finne legeurten Athelas, en plante de legekyndige i Gondor mente bare overtroiske gamle kvinner brukte. ... Og da ble spådommen om den legekyndige kongsarvingen oppfylt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...