Puma Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Siden det hele tiden spretter opp en tom side i Windows Internet Explorer, tenkte jeg at jeg kanskje blir kvitt dette, med å deaktivere IE? Men hvordan gjør jeg det? Jeg foretrekker uansett å bruke Firefox.
RedFox81 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 (endret) mente, hvordan avinstallere.. Endret 12. november 2008 av RedFox81
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Lykke til, det at en tom side umotivert spretter opp uten at du har satt det igang selv, tyder på at maskina er infisert med spyware av noe slag. Det vil ikke hjelpe å gå tilbake til versjon 6.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Lykke til, det at en tom side umotivert spretter opp uten at du har satt det igang selv, tyder på at maskina er infisert med spyware av noe slag. Det vil ikke hjelpe å gå tilbake til versjon 6. Jeg har alerede sett i logger, og ikke klart å funnet noe spyware her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=370838 (TS har i midlertid fjernet loggene. Hvis du mener du er kompetent til å finne malware, kan du sikkert be TS om å poste loggene igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå