Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Begynner å bli litt frustrert, og tenkte derfor å lufte tankene litt. Håper noen kan komme med innspill. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1 år nå, og vi har det veldig fint. Han elsker meg, og jeg elsker han. Han setter pris på meg, og viser det, og sier jeg er det beste som noengang har skjedd ham. Alt er egentlig fint, men jeg stusser litt over at han aldri tar intiativet til å finne på ting. Vi er ikke samboere, men treffes så og si annenhver kveld. Det virker som om han syns det er helt OK å treffes kl. 22.00, se en film og legge seg. Hver gang. Jeg trenger litt mer utfordringer, og hadde satt veldig pris på om han hadde spurt om vi skulle ha lagt middag sammen en dag, dratt på kino, tatt en ferie osv. Vi gjør dette i blant, men KUN på mine prinsipper. Har sagt i fra, men virker ikke som om han tar det så seriøst. Hva hadde dere gjort?
Pingting Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Første bud er vel å snakke ordentlig med ham. Jeg sier "ordentlig", siden jeg får inntrykk fra innlegget ditt at du har nevnt det litt sånn i forbifarten. Uansett hvor mye vi vil det, så klarer de ikke å lukte seg frem til hva vi føler. Han er sikkert kjempefornøyd med situasjonen slik den er, og med mindre du har sagt noe annet tror han sikkert du er det og. De er litt treige av og til, vet du
Gjest Chosa Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Ja, synes du skal sette deg orentlig ned å prate med han.. Og si det slik at han ikke oppfatter det som kritikk, men som om noe du hadde satt pris på.. Er jeg sikker på at han blir bedre på det;)
MissStiles Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ja, bare si det til han. Kanskje han ikke tenker så mye om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå