Gå til innhold

Veddemål

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hei! Nå har jeg og mannen (forloveden) I huset pratet om å male opp litt på stuen, men av erfaring vet jeg at han er ganske så treg i å komme i gang!! :)

Jeg veddet på at han ikke kom til å få ferdig jobben før jul, men om han gjorde det, så skulle jeg stille opp i en lekker kjole å hjelpe til!:) Hihi

Ser ut som jeg taper veddemålet nå da, så om jeg skal holde mitt løfte, er det vel bare å trå til!!

Hva synes dere?? Jeg har en blå, gammel ballkjole av sateng som ikke er helt i mote lenger, synes dere jeg skal ofre den?? :) Hadde sikkert blitt en morsom stund med malerkosten?? Hihi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå veit jeg ikke hvilket "forhold" til denne kjolen, men jeg syns hvert fall _IKKE_ du burde ta på deg en kjole du er knyttet til og er spesielt glad i ! Da blir jo ikke veddemålet så gøy for din del lenger..

Skrevet
Hei! Nå har jeg og mannen (forloveden) I huset pratet om å male opp litt på stuen, men av erfaring vet jeg at han er ganske så treg i å komme i gang!! :)

Jeg veddet på at han ikke kom til å få ferdig jobben før jul, men om han gjorde det, så skulle jeg stille opp i en lekker kjole å hjelpe til!:) Hihi

Ser ut som jeg taper veddemålet nå da, så om jeg skal holde mitt løfte, er det vel bare å trå til!!

Hva synes dere?? Jeg har en blå, gammel ballkjole av sateng som ikke er helt i mote lenger, synes dere jeg skal ofre den?? :) Hadde sikkert blitt en morsom stund med malerkosten?? Hihi:)

Mener du at en blå, gammel ballkjole er lekkert? Kjøp en sexy satengnattkjole på HM eller noe, er vel da det blir det jo tross alt gøy for mannen din? Ikke om du stiller opp i en gammel ballkjole.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...