Gjest Keycha Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Er dette bra hår? Skal sette på mitt nå snart og lurte på om noen har erfaringer de har lyst å dele?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 HJeg har hatt Great Lenghts, og var fornøyd. Topp kvalitet!
Gjest Keycha Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 HJeg har hatt Great Lenghts, og var fornøyd. Topp kvalitet! Så bra
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Ingen som merker at det blir SYKT tørt? Nå er mitt eget hår ganske mykt da men......
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Det kommer an på fargen på Great Lenghts håret. Det lyse er lengre behandlet, blir dermed fortere tørt. Min redning var Sebastian Potion 9 i tuppene og litt oppover. Og selvfølgelig shampo og balsam som er anbefalt til extensionhår. GL har egen serie. Ettersom jeg har forstått farges håret 7 uker i silkebad. Samme måte man farger silke. Jeg har hørt at GL er mindre tørt enn annet extensionhår.. Det er mye styr med extension... ikke gre det når det er vått, bruke anti-tap, hårkurer, hele tiden skille festene fra hverandre... Men jeg syns det var verdt det, og gleder meg til neste gang... når jeg får råd... fy, så dyrt det er..
DDuck Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg har kompetanse innenfor påsetting og teori bak Great Lengths Jeg har hatt det i flere ganger selv også å må bare si at jeg er veldig fornøyd med det Tar man godt vare på håret og kurer det litt innimellom holder det seg mykt og glansfullt.. Men det er sant det med at det lyse håret kan føles tørrere, men det går igjennom en litt hardere prossess enn det mørke for å få trekt ut fargen i håret ordentlig.. Det håret som kommer inn til fabrikken er orginalt mørkt og må blekes ned igjennom en lang prossess... Men som sagt, tar du vare på håret og pleier det fint så vil det holde seg utrolig bra Vær også nøye med børstingen innmed hodebunnen.. Du skal ikke være redd for å børste selv om noen hårstringer faller av de første gangene, for det er helt normalt Men børstingen er utrolig viktig for at ikke ditt eget hår skal klumpe seg som sånne "katteklumper".. Hvis det falle unormalt mye av må du gå tilbake der du har fått satt det på å klage.. Da har frisøren sannsynligvis ikke gjort en god nok jobb.. Håper du tirves med Great Lengths like mye som jeg har gjort
Akja Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg har kompetanse innenfor påsetting og teori bak Great Lengths Jeg har hatt det i flere ganger selv også å må bare si at jeg er veldig fornøyd med det Tar man godt vare på håret og kurer det litt innimellom holder det seg mykt og glansfullt.. Men det er sant det med at det lyse håret kan føles tørrere, men det går igjennom en litt hardere prossess enn det mørke for å få trekt ut fargen i håret ordentlig.. Det håret som kommer inn til fabrikken er orginalt mørkt og må blekes ned igjennom en lang prossess... Men som sagt, tar du vare på håret og pleier det fint så vil det holde seg utrolig bra Vær også nøye med børstingen innmed hodebunnen.. Du skal ikke være redd for å børste selv om noen hårstringer faller av de første gangene, for det er helt normalt Men børstingen er utrolig viktig for at ikke ditt eget hår skal klumpe seg som sånne "katteklumper".. Hvis det falle unormalt mye av må du gå tilbake der du har fått satt det på å klage.. Da har frisøren sannsynligvis ikke gjort en god nok jobb.. Håper du tirves med Great Lengths like mye som jeg har gjort Hei Jeg ser at du sier "børsting". Jeg har hår på av ----, hun syr på hår. Jeg har brukt det samme hår nå i ca et år - men jeg bruker kam. Frisøren sier at det ofte er på grunn av børstingen med børste av håret knekker av. Mitt hår (blond) er ikke tørt og ikke tynt i tuppene. Inlegget redigert, se reglerne /Furstina (mod) Endret 31. mars 2009 av Furstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå