Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 I det siste har det blitt mye mandariner på meg. Jeg spiser ca. 3 stk på en dag. Men er mandariner sunt og bra for meg ?
nanya Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 I det siste har det blitt mye mandariner på meg. Jeg spiser ca. 3 stk på en dag. Men er mandariner sunt og bra for meg ? Selvfølgelig er klementiner bra for deg! Og tre stk om dagen er jo faktisk ingenting. Skal ikke nevne hvor mange jeg spiser..
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ikke for å være pirkete, men dere mener klementiner ikke sant? Står hvertfall det på skiltene i butikkene som selger dette i løsvekt;)
stjernekyss Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Ikke for å være pirkete, men dere mener klementiner ikke sant? Står hvertfall det på skiltene i butikkene som selger dette i løsvekt;) Jepp, mandariner finnes visst ikke lenger, eller i hvertfall ikke i Norge, men jeg har alltid sagt det, og synes det høres finere ut enn klementiner, så da sier jeg det Men du har helt rett!
Essie_ Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jepp, mandariner finnes visst ikke lenger, eller i hvertfall ikke i Norge Stemmer. Norge importerer ikke mandariner lenger.
Concertina Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Eneste mandarinene man får tak i Norge er på hermetikk og smaker absolutt anerledes
angeleyes Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Det er bra for deg å spise klementiner, så lenge det ikke blir altfor mange. 3 stk. er ikke for mange. Kos deg med dem med god samvittighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå