Gjest ARGH! Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Når jeg nå kobler skriver'n til laptopen får jeg beskjed om at det er en usb lagringsenhet som er koblet til og "photosmart" begynner å kjøre og lurer på hvor jeg vil hente bilder fra. Når jeg prøver å printe ut noe står det "feil" i skrivervinduet. Har avinstallert og installert skriver'n på nytt og nytt og nytt, me det hjelper ingenting!!!! Skjer det samme hver gang!!!! Og ja, jeg har hatt riktig skriver installert... Skjønner ikke problemet for vanligvis pleier jo pc'n å installere ting selv. Skriver'n skriver ut grei selvtest, men har ingen kommunikasjon med pc'n tydeligvis. Har så klart en haug av skoleark som må printes ut i kveld. Hva skjer?!?!?!?! HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!
feuerstein Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Pust rolig. Vi trenger mer informasjon for å kunne hjelpe. Hva slags skriver? Hvilket operativsystem på pcen? Har denne skriveren fungert på denne pcen tidligere?
Gjest TS Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Pust rolig. Vi trenger mer informasjon for å kunne hjelpe. Hva slags skriver? Hvilket operativsystem på pcen? Har denne skriveren fungert på denne pcen tidligere? *puster* Det er en HP skriver i 300-serien. Har VISTA. Denne skriver'n fungerte som bare det for 1 uke siden på denne pc'n. De har bare vært koblet fra hverandre en periode.
Gjest TS Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Og nå vil ikke pc'n slette skriver'n heller. Det står "sletter", men skjer overhodet ingenting. Hengt seg helt.
feuerstein Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 HP Photosmart 335/375/385? Det var hvertfall de modellene jeg fant på nett, fant ikke noen av dem merket som Vista-kompatible, det er et dårlig utgangspunkt. Har du prøvd å laste ned helt ny driver fra nett istedenfor å bruke den som fulgte med da skriveren var ny?
Gjest auau Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Hvis du har minnepenn, ekstern harddisk etc tilkoblet maskinen, koble de fra. Også koble fra skriveren, koble den til igjen og la windows finne den. Da skal alt virke. Hvis photosmart likevel starter går du i oppgavebehandler og stopper den på prosesser, så høyreklikker du på den filen du skal skrive ut uten å åpne den og velger utskrift. Alle HP Photosmart 300-serie er Vista 32-kompatible, dvs XP 32bit og Vista 32bit bruker samme driver. Mener også bestemt at driver til disse skriverne skal ligge i Vista 64bit SP1 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå