Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ser stadig vekk på reklamer på tv og mineral pudder, bla macfactor og loreal.

Har dere erfaring med disse to eller andre som man kan kjøpe på bla vita/cubus/h&m??

Bruker ikke pudder daglig, og trenger dermed ikke en som er så dyr.

takker for all info som jeg kan få

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har dere erfaring med disse to eller andre som man kan kjøpe på bla vita/cubus/h&m??

mange som er veldig fornøyd med maybelline,faktiskt

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet
Hei.

Hei!

jeg har prøvd en del av disse mineralpudderne. Ville anbefalt Loreal av billigmerkene. Synes den dekker bra. Koster rundt 160 kr. Selv bruker jeg I.d mineralpudderet daglig, men da må du opp i pris. Isadora har også et mineralpudder til rundt 200 kr, men synes ikke den dekker like bra.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg bruker ID og betaler ikke mer enn 200. Men så kjøper jeg fra utlandet da.

Kjøper ID over de andre merkene fordi ID ikke tester på dyr, som billigmerkene gjør. Dessuten tror jeg ID er bedre.

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Kjøper ID over de andre merkene fordi ID ikke tester på dyr, som billigmerkene gjør. Dessuten tror jeg ID er bedre.

Ja, ID er langt bedre synes jeg!! I en test fra tv2 hjelper deg vant jo Id.

Jeg holder meg langt vekk fra merker som tester på dyr, er veldig i mot dette. Max factor tester jo blandt annet på dyr. Her er en liste over merker som tester på dyr for de som er intrisserte, linken er hentet fra hjemmesiden til en orginisasjon som heter Noah: http://www.kosmetikk.info/kosmetikk_droppe.html

Skrevet

ID er best!! Neida kommer sikkert helt ann på hva din hud liker..Jeg har kun prøvd det og er kjempefornøyd!Kommer sikkert til å prøve andre med tiden men forløpig blir det ID.Ja som de sier best på test i TV2 og her på Guiden au og lurer på om den ikke kom som nr 1 i siste utgave av Woman!Så noe må det jo være ;-))

Gjest Ginen ii.
Skrevet

ID har alt for mye skimmer i forhold til min hud, men vet at andre er fornøyd. Jeg bruker KissMe Minerals jeg, et lite norsk merke. Kjempefornøyd! Se på www.kissme.no

Skrevet

På Opera's summer favourites så var maybelline sitt mineralpudder blant de som kom høyest opp på en kjempestor kåring av sminke. Har ikke prøvd det selv, men tenkte det var verdt å nevne.

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Ragnhild_*
Skrevet

hvor kjøper du det fra i utlandet ?? Jeg bruker det og, men har ikke funnet et sted å bestille det fra under 200 ! :-)

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Jeg kan også anbefale Tikei - kr. 79,- for en boks med 3 g og kr. 129,- for 9 gram, pluss 39,- i frakt. God kvalitet og drøy i bruk, og godt utvalg av farger.

Skrevet

Jeg tror mineralpudder er oppskrytt. Jeg har prøvd I.D. en gang og dagen etter hadde jeg fått masse kviser... Jeg har aldri reagert så fort på noe hudprodukt. Jeg bruker ellers aldri pudder, bare farget krem fra Dr. Hauschka. Sånn er det å ha eksem... :-P

Skrevet

ID inneholder bismuth, en ingrediens som mange reagerer på, og da gjerne med et kviselignende utslett. Så det kan ha vært det, all mineralsminke er ikke oppskrytt av den grunn. Jeg er storfornøyd med Everyday Minerals, billig er det også! Men det finnes jo de som reagerer på den også, så det beste er å prøve seg fram.

Skrevet

Jeg anbefaler Cliniques Almost make-up - det er mineralpudder som er utrolig lett og dekker veldig bra, samtidig som det blender veldig godt med din naturlige hudfage. Den er drøy også. Har en jeg kjøpte i februar, som jeg har brukt hver dag og som nesten ser urørt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...