Gå til innhold

Mineralsminke uten bismuth

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_miriam_*
Skrevet

Hvilke merker er det som har mineralsminke som ikke inneholder bismuth?

Og hvilket er best av de?

Jeg har uren hud fra før av, men kan jeg få mer av å bruke mineralsminke med bismuth (uten at jeg merker det)`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kiss Me

Jeg har en foundation derfra som jeg er veldig godt fornøyd med. Rimelige produkter, og du får alltid med masse ekstra småprøver når du bestiller noe.

Skrevet

Å, jeg var sikker på at EM inneholdt bismuth.

Det er den jeg bruker. =)

Men da får jeg vel ikke finere hud av Kiss Me heller. =/

Og Kiss Me virker så useriøst?

Skrevet
Å, jeg var sikker på at EM inneholdt bismuth.

Det er den jeg bruker. =)

Men da får jeg vel ikke finere hud av Kiss Me heller. =/

Bismuth eller ikke bismuth har ingenting med om du får fin hud eller ikke, selv om du er en av de som ikke har problemer med bismuth vil det ikke gjøre huden din finere. Det gir kun glans og gjør at pudderet sitter bedre på huden.

Jeg henger med på Miel når det gjelder Kiss Me, absolutt en av mine favoritt merker både når det gjelder foundation og øyenskygger.

Skrevet

Ikke la deg lure av at nettsiden ser "hjemmelaget" ut, produktene er helt på høyde med langt dyrere merker, men hun som driver butikken har som filosofi at alt skal være enklest mulig. Dette gjenspeiles også i emballasje osv, men tro meg, alt er veldig gjennomført og ordentlig. Rask levering, en HAUG med ekstra småprøver hver gang man bestiller, rask og veldig hyggelig service ved personlige henvendelser. Må være verdens søteste dame som driver denne bedriften. :)

Gjest Deception
Skrevet

Enig i alt Miel skriver :) Lin, som driver Kiss Me, er superhyggelig og hjelpsom, og jeg har fått testet alt hun har av prøver, mange gratis. Dessverre har jeg ikke funnet en 100% fargematch, men konsistensen er nydelig, og jeg føler at foundationen derfra gir skikkelig porselenshud.

Mineralsminke vil nok ikke i seg selv gi deg finere hud; det meste av hudproblemer har mer med hormoner å gjøre enn hva vi smører på huden eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...