Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Vurdere å reiise til sverige, denne uken .Lurer på om jeg skal teste ut noe nytt i forhold til det vanlige Svinesund. Hørt rykter om charlottenberg og at det skal ligge et olav thon senter her, hvor det blant annet er vinmonopol og noe som heter overskyddsbolaget. Sistnevnte er visstnok en stor butikk med alt mulig i, er det noen som vet om dette stemmer???
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 hei! Jeg bor rett ved grensa og er ofte på senteret! Stemmer det du sier.. handler ikke veldig mye på overskottsbolaget( elelr hvordan det skrives) men litt. er ganske så mye billigere med ting som oppvaskmiddel, tøyvaskemiddel osv! Det sparer jeg mye på å kjøpe der! har ikke vært i svinesund, så kan ikke si noe om hvor jeg synes er best, men liker meg godt i charlottenberg! Spør om du lurer på noe mer!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 jeg har ikke vært der, men om du bare gidder å bruke 1 minutt på å google charlottenberg, så kan du finne hjemmesiden til senteret du prater om og se hvaslags butikker som finnes der. og ja det er en butikk som heter "Ö & B ÖVERSKOTTSBOLAGET" og den står registrert under flere type butikker som; sko, klær, reiseartikler, mat, drikke osv. Så det ser ut som om rykte du har hørt er sant.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 klart jeg har googlet det opp, men hørte at denne butikken, overskuddslageret elelr hva det het, var nedlagt. Det stemmer ikke med siden deres, men det er jo ofte at det ikke stemmer også.. Ja billig såpeartikler er jo topp;)
mia83 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg er ofte på kjøpesenteret i Charlottenberg. De har alt mulig på Överskottsbolaget ja. Er ikke så veldig ofte jeg handler der, men finner da noe av og til. Rett over veien for kjøpesenteret har de en butikk som heter Rusta. Det er noe lignende med Överskottsbolaget egentlig. Det er verdt å ta en titt innom der også. Du kan se på www.rusta.se Endret 11. november 2008 av mia83
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg bor rett ved grensen og har en ca 40 minutters biltur til charlottenberg, og jeg handler så og si ALLTID der og er utrolig fornøyd med utvalget og butikkene på senteret Nå i det siste har det kommet en veldig fin butikk med billig sexy undertøy og diverse leketøy for kvinner og par Överskottsbolaget handler jeg også på hver gang jeg er innom, har kjøpt alt mulig fra hesteutstyr til klær der, er godt fornøyd med det så anbefaler en tur innom der når man først er på stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå