Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Spiller det noen rolle på forbrenningen om man -jogger 30 min to ganger daglig -jogger 1 time en gang daglig? Har pulsklokke. Så om jeg forbrenner 400 kcal per halvtime, og 800 kcal på den ene timen, så er det vel det samme? Knotete spørsmål, men klarer ikke 1 time i strekk!
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Tja, det kjem litt an på. Saka er at om du tek i skikkeleg, så har du ein del etterforbrenning som du får etter kvar gong, så om du er ute etter å slanke deg til dømes kan det vere ein viss fordel ved å trene to gonger i staden. Men eg veit ikkje eigentleg om det har så mykje å seie. Ikkje bra for huda di, då, litt håplaust å dusje to gonger om dagen...
elisabeth93 Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 hei er det noen av dere som har vet noe hva som inneholder hva i kalorier i mat:Å
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 hei er det noen av dere som har vet noe hva som inneholder hva i kalorier i mat:Å Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå