Gjest bruden2010 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei. Jeg skal gifte meg sommeren 2010. Og har helt falt for thorskogs slott i sverige! Det er jo en drøm uten like.. Er det noen her som har giftet seg der? Hvor mye betalte dere for alt der og hvor mange gjester hadde dere da? Fikk dere lov å ta med noe drikke? Hadde dere sermonien på slottet? Hvordan musikk hadde dere?
Rampolina Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei. Jeg skal gifte meg sommeren 2010. Og har helt falt for thorskogs slott i sverige! Det er jo en drøm uten like.. Er det noen her som har giftet seg der? Hvor mye betalte dere for alt der og hvor mange gjester hadde dere da? Fikk dere lov å ta med noe drikke? Hadde dere sermonien på slottet? Hvordan musikk hadde dere? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...amp;hl=thorskog
Gjest Gjest_Molly1980_* Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hei, Jeg har ikke giftet meg der, men skal gifte meg der i 2009! Det er et flott sted, men relativt dyrt. Man kan ikke ha med egen alkohol eller annen drikke, alt må kjøpes via slottet. Vi er 60 gjester og regner med bruke ca 120.000-130.000,- Dette inkl da mat og drikke for gjestene fredag kveld, forkost og lunsj på lørdag, mottagelse med mousserende vin og jordbær, 3 retters middag med vin, kaffe og avec, samt nattmat og og ca 2 alkoholenheter pr gjest etter middag. I tillegg inkl det pynting blomster på slottet, og arrangering av vielse i slottsparken, samt bruk av badestamper fredag kveld og bocca. Vi leier inn ekstern DJ til å spille musikk for oss, samt egne solister/pianospiller til sermonien ute... Håper det hjalp deg noe
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Hei. Tusen takk for svar..Det hjalp masse.. Hvor mye skal dere betale for dj? og solistene? ordnet slottet det for dere el gjorde du det selv? Har de vinpakke til maten? Hvor mye koster det pr alkoholenhet? Har fått tilbud men det sto ingenting om det der. Hva med mineralvann da? følger det med maten? evt hvor dyrt om ikke? Hvor lenge før datoen bestillte du slottet? Mange spørsmål dette Hilsen Siw
Gjest Gjest_molly1980_* Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 hei igjen, DJ - ca 4500 SEK, dette fikset vi selv, men etter referanse fra slottet. Solister er venner av oss, så har ingen pris der. Hvis jeg ikke husker helt feil ca 375 SEK pr flaske vin, ca 90 SEK pr drink. Har ikke fått noe tilbud på vinpakke....Mineralvann vet jeg faktisk ikke hva koster. Vi booket slottet ca 14 måneder i forkant...Tror det er en del pågang der så sikkert lurt å være tidlig ute...
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk for svar!! Da burde jeg nok å booke om ikke så altfor lenge da.. Gleder meg helt sykt. Blir skikkelig eventyr bryllup! Lykke til med bryllupet i februar... Håper du skriver ett lite referat om det her etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå