Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har visst helt glemt hvordan kroppen min oppfører seg uten piller eller p-ringen.

Det verker i puppene, magen er oppblåst og kjennes liksom "sprengt", er tidvis småsvimmel og jeg er nærmest konstant trøtt og konstant kåt. Jeg har ikke merket selv engang at sexlysten ble så redusert av p-ringen, trodde ikke den virket sånn. Så jeg er litt sjokkskadd her jeg sitter. Droppa ringen 24 og skal vel ha EL i disse dager. Vet jo ikke helt sikkert om syklusen min er som den skal ennå, før hadde jeg 30 dagers syklus og mensen var nesten så jeg kunne stille klokka etter den.

Tror den stakkars kroppen min er litt forvirra nå, uten NOE hormontilskudd på verken ene eller andre måten.

Er det andre her som har brukt piller eller ringen som har vært likedan? Sist rakk jeg ikke merke noe av det der. Da slutta jeg på pilla og ble gravid med en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta på p-sprøyte, og oppdaga et halvt år etterpå at puppene verket så vanvittig mye mer enn jeg kunne huske at de hadde gjort før. Og de pokkers smertene ved menstruasjonen kom tilbake. Men har ikke merket noe på sexlysta eller tretthet. Svimmel har jeg blitt, men jeg tror det kanskje har med dårlig syn å gjøre. Skal prøve å få kommet meg til optiker.

Skrevet

Jeg slutta på den i mai, og først nå har jeg merka en oppsving i lysten (som har forsvunnet på ethvert prevensjonsmiddel jeg har prøvd). Syklusen min er fremdeles helt på bærtur, men når man har reagert lite tilfredsstillende på bruk av hormonprevensjon, er vel ikke annet å forvente.

Skrevet

Jeg også merket et oppsving i lysten. Må si jeg ikke har noe lyst til å miste den igjen :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...