Gå til innhold

Internett billigst mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat flyttet for meg selv og er ikke vant til å orden opp i noe som helst. Skikkelig hjelpeløs blondine med andre ord. Jeg vil jo gjerne ha internett hjemme, men roter meg helt bort i alle disse ordene; bredbånd, mobilt ol. Jeg trenger ikke høy hastighet, da jeg for det meste bare surfer og aldri laster noe ned (fordi jeg ikke vet hvordan jeg gjør det selvfølgelig)

Ser det er mange aktører der ute, men hvem er billigst til mitt bruk (har ikke fast telefon) Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe av det billigste er vel netcom mobilt, der du får modem for ei krone, og betaler 99 i måneden for surfing mellom 16-08 eller 17-07 eller deromkring, og i helgene og faste høytidsdager. Hverdager på dagtid er det ganske dyrt, men maks 50 kr pr dag, om man plutselig får behov.

Hastigheten varierer etter hvor nær du er en netcomantenne, best i by og tettsteder. Der går det relativt greit å se youtubesnutter om du setter på pause et halvminutt først. Men skype og sånn funker ikke like smertefritt. Msn går greit, men webcam er ofte best å greie seg uten.

Ellers kan du jo myse litt på http://telepriser.no. Men må regne med en ekstra sekstilapp om du ikke skal ha fasttelefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...