Gjest Gjest_passion_* Skrevet 11. november 2008 #1 Del Skrevet 11. november 2008 en liten terapeutisk tankespinn for å få ut noen følelser og drømmer. jeg skulle ønske hun visste hvor mye jeg tenker på henne. jeg skulle ønske hun kunne kjenne alle mine følelser for henne. jeg skulle ønske hun kunne føle de samme følelsene tilbake. jeg skulle ønske jeg kunne få holde hånda di. jeg skulle ønske jeg kunne stryke deg over håret. jeg skulle ønske du rødmet når du så meg. jeg skulle ønske jeg var alt du noensinne hadde ønsket deg. jeg skulle ønske jeg kunne få bli bedre kjent med deg. jeg skulle ønske du sendte meg et hint om at du bryr deg. jeg skulle ønske jeg fikk dele hverdag med deg. jeg skulle ønske vi kunne blitt gamle sammen. jeg ønsker meg mirakler. jeg skulle ønske jeg fikk deg ut av tankene mine. jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt deg. jeg ønsker meg bare deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forvirret gutt... Skrevet 11. november 2008 #2 Del Skrevet 11. november 2008 Takk og pris for at det ikke kun er meg som er lost... Men er uenig med den siste, angrer ikke på at jeg har truffet henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_passion_* Skrevet 11. november 2008 #3 Del Skrevet 11. november 2008 Takk og pris for at det ikke kun er meg som er lost... Men er uenig med den siste, angrer ikke på at jeg har truffet henne... jeg angrer på at jeg møtte henne fordi ingen noensinne vil kunne måle seg med henne. Og siden hun er uoppnåelig vil jeg aldri få den jeg virkelig vil ha Da havner man på "den nest beste" som så mange andre og har gjort, ut fra det jeg leser her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forvirret gutt... Skrevet 11. november 2008 #4 Del Skrevet 11. november 2008 Så sant så sant, du er inne på noe der dessverre Hvordan vet du at du ikke har sjans da? Har du made a move? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2008 #5 Del Skrevet 11. november 2008 jeg angrer på at jeg møtte henne fordi ingen noensinne vil kunne måle seg med henne. Og siden hun er uoppnåelig vil jeg aldri få den jeg virkelig vil ha Da havner man på "den nest beste" som så mange andre og har gjort, ut fra det jeg leser her inne. Hahaha! Noe sier mag at du ennå er ung. Kom tilbake og skriv noen ord her om ti-femten år. Når du ser henne nyskilt for tredje gang, med to unger pr eks. Ofte kan nestbest være førstepremie. Og tredjevalget også. Selv om det ikke føles sånn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Del Skrevet 12. november 2008 en liten terapeutisk tankespinn for å få ut noen følelser og drømmer. jeg skulle ønske hun visste hvor mye jeg tenker på henne. jeg skulle ønske hun kunne kjenne alle mine følelser for henne. jeg skulle ønske hun kunne føle de samme følelsene tilbake. jeg skulle ønske jeg kunne få holde hånda di. jeg skulle ønske jeg kunne stryke deg over håret. jeg skulle ønske du rødmet når du så meg. jeg skulle ønske jeg var alt du noensinne hadde ønsket deg. jeg skulle ønske jeg kunne få bli bedre kjent med deg. jeg skulle ønske du sendte meg et hint om at du bryr deg. jeg skulle ønske jeg fikk dele hverdag med deg. jeg skulle ønske vi kunne blitt gamle sammen. jeg ønsker meg mirakler. jeg skulle ønske jeg fikk deg ut av tankene mine. jeg skulle ønske jeg aldri hadde møtt deg. jeg ønsker meg bare deg Åh...skulle ønske voksne menn i alderen 35-45 kunne si det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. november 2008 #7 Del Skrevet 13. november 2008 Åh...skulle ønske voksne menn i alderen 35-45 kunne si det samme!! Vi gjorde det ofte, før vi rundet tredve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne 30+ Skrevet 13. november 2008 #8 Del Skrevet 13. november 2008 Vi gjorde det ofte, før vi rundet tredve Meget synd at menn som er godt voksne mister romantikken og sansen for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 13. november 2008 #9 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #10 Del Skrevet 14. november 2008 Åh...skulle ønske voksne menn i alderen 35-45 kunne si det samme!! Det kan de! Har fått mange fine fraser av en "voksen mann". Men det har kanskje litt å si om damen er ny og spennede, og ikke en som han har vært gift med i 10-20 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #11 Del Skrevet 14. november 2008 Menn og kvinner som har vært sammen i 10-30 år: hvorfor er man ikke spennende for hverandre mer? Burde man ikke strebe etter å opprettholde litt spenning?! Menn kan kanskje starte ved å slutte med raping og andre intim turn-offs? Alltid vaske utstyret og se velkjemmet og pen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #12 Del Skrevet 14. november 2008 Menn og kvinner som har vært sammen i 10-30 år: hvorfor er man ikke spennende for hverandre mer? Burde man ikke strebe etter å opprettholde litt spenning?! Menn kan kanskje starte ved å slutte med raping og andre intim turn-offs? Alltid vaske utstyret og se velkjemmet og pen ut? Absolutt! Vist kan mann være spennende for hverandre selv etter 30 års ekteskap. Jeg kjenner en som stråler når han snakker om sin kone, gift i 35 år. Poenget var bare at man etter noen år, kanskje ikke helt gjør slike søte ting for hverandre lengre, uansett alder. Og at man gjøre det når man er forelsket uansett aldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. november 2008 #13 Del Skrevet 14. november 2008 Forskjellen på før og etter de ca tredve er at før MENER man slike ord. Etter er det bare tomme fraser vi lirer av oss, fordi vi preges av gamle arr, men vet hva som virker. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå