Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har sett på flere nettsider og finner ikke noe spes. om kunstige juletrer.

Kunne godt ha tenkt meg et ekte juletre, men ettersom at jeg skal jobbe hele jula blir det litt upraktisk. Er det noen av dere som vet om slike? Så noe på jysk, men det var så stygt.. Så nesten brukt ut. Ønsker ikke å bruke så veldig mye penger på et slikt tre ettersom at jeg ikke vet om vi får bruk for det så veldig mange år.

Ellers vil jeg bare si at jeg gleder meg masse til advent og julefeiring:) Vurderer å dra på teater å se "Jul i Prøysenland" + i Nidarosdomen å høre Nidarosdomens guttekor synge julen inn. Også ordne med peppekakebaking, der vi skal drikke rødvin og gløgg. I år skal det bli julestemning! :)

Andre tips til god julestemning? :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninne skal ha kunstig juletre og fant et fint ett på Fryd som også var veldig billig.:)

Er i tenke boksen om jeg selv skal ha ett kunstig tre siden min sønn nettopp har lært seg å krype, og vilderfor ikke han skal få barnåler over hele seg og putte de i munnen.

Skrevet
Min venninne skal ha kunstig juletre og fant et fint ett på Fryd som også var veldig billig.:)

Er i tenke boksen om jeg selv skal ha ett kunstig tre siden min sønn nettopp har lært seg å krype, og vilderfor ikke han skal få barnåler over hele seg og putte de i munnen.

Har vi Fryd i Trondheim da? Vet det er en i Namsos og Levanger, men det blir for langt å kjøre. Har ikke bil, så det er ikke bare-bare å dra dit. Men mye fint på de butikkene:)

Skrevet

Oi, beklager hehe:) jeg tenkte ikke på at det kansje ikke er en Fryd butikk der du bor, her i stavanger er det opp til flere så regnet bare med de fantes over alt.

Jeg har selv masse slekt i tr.heim som jeg skal besøke nå i desember, har så lyst å gå i nidarosdomen og høre en julekonsert, må være en helt magisk stemning der da:)

Skrevet

Vi kjøpte kunstig juletre på Plantasjen i fjor, og er veldig fornøyd med det. Tror det kostet 800 kr, men det var så fint. Eneste minuset var at det var DEN jobben å rette ut alle grenene så det ble fint. Mannen min drev leeeenge med det!

Jeg har vokst opp med kunstig juletre, men da jeg flyttet til mannen min ble det ekte juletre. Men nå som vi har kjøpt et kunstig et, går vi nok over til det igjen.

Skrevet
Har vi Fryd i Trondheim da? Vet det er en i Namsos og Levanger, men det blir for langt å kjøre. Har ikke bil, så det er ikke bare-bare å dra dit. Men mye fint på de butikkene:)

Har ikke sett Fryd i Tr.Heim, og det er ikke Fryd lenger i Namsos og Levanger :(

Men på Plantasjen pleier de å ha kunstige juletrær? :)

Skrevet
Oi, beklager hehe:) jeg tenkte ikke på at det kansje ikke er en Fryd butikk der du bor, her i stavanger er det opp til flere så regnet bare med de fantes over alt.

Jeg har selv masse slekt i tr.heim som jeg skal besøke nå i desember, har så lyst å gå i nidarosdomen og høre en julekonsert, må være en helt magisk stemning der da:)

Skjønner:) Det er alltid magisk stemning i Nidarosdomen, men det blir nok enda mer magisk i jula kan jeg tenke meg:) Gleder meg som en liten unge til advent og julefeiring. :nisse:

Skrevet
Har ikke sett Fryd i Tr.Heim, og det er ikke Fryd lenger i Namsos og Levanger :(

Men på Plantasjen pleier de å ha kunstige juletrær? :)

Det ser nok ut til at det blir en tur til Plantasjen om ikke så lenge, ser for meg at disse blir fort utsolgt?

Men takk for svar alle sammen:)

God natt

Skrevet

Jeg studerer i Trondheim, og har hatt julekonserten i Nidarosdomen som tradisjon de siste årene. Den er alltid så utrolig fin!

Men i år er den satt opp så seint at jeg ikke rekker å se den før jeg reiser hjem til sørlandet..... :(

Så jeg leiter litt etter et alternativ (altså en eller annen form for julekonsert eller -forestilling) som går tidligere i desember. Kom gjerne med tips og anbefalinger.. :)

Skrevet
Det ser nok ut til at det blir en tur til Plantasjen om ikke så lenge, ser for meg at disse blir fort utsolgt?

Jeg var på plantasjen i går, og fant et veldig fint kunstig tre der. De hadde noen pjuskete greier også som jeg aldri ville kjøpt, men det dyreste de hadde var veldig fyldig og fint. Det kostet ca 600 kroner, noe jeg synes er vel verdt pengene når man likevel velger kunstig. Hva koster egentlig ekte juletre i dag?

Jeg lurer også litt på om det blir fort utsolgt. Har egentlig ikke råd til å kjøpe det før desemberlønna, men burde kanskje prøve å få til tidligere?

Gjest Gjest_julejenta_*
Skrevet
Hei alle sammen!

Jeg har sett på flere nettsider og finner ikke noe spes. om kunstige juletrer.

Kunne godt ha tenkt meg et ekte juletre, men ettersom at jeg skal jobbe hele jula blir det litt upraktisk. Er det noen av dere som vet om slike? Så noe på jysk, men det var så stygt.. Så nesten brukt ut. Ønsker ikke å bruke så veldig mye penger på et slikt tre ettersom at jeg ikke vet om vi får bruk for det så veldig mange år.

Ellers vil jeg bare si at jeg gleder meg masse til advent og julefeiring:) Vurderer å dra på teater å se "Jul i Prøysenland" + i Nidarosdomen å høre Nidarosdomens guttekor synge julen inn. Også ordne med peppekakebaking, der vi skal drikke rødvin og gløgg. I år skal det bli julestemning! :)

Andre tips til god julestemning? :nisse:

Hei. Pa Skeidar har de kunstigejuletrær. Det ene er m lys også, men det er dyrt. Lykke til med letinga etter tre

Skrevet
Jeg var på plantasjen i går, og fant et veldig fint kunstig tre der. De hadde noen pjuskete greier også som jeg aldri ville kjøpt, men det dyreste de hadde var veldig fyldig og fint. Det kostet ca 600 kroner, noe jeg synes er vel verdt pengene når man likevel velger kunstig. Hva koster egentlig ekte juletre i dag?

Jeg lurer også litt på om det blir fort utsolgt. Har egentlig ikke råd til å kjøpe det før desemberlønna, men burde kanskje prøve å få til tidligere?

Hei igjen!

Da er juletreet kjøpt. Var på plantasjen i går og det var ikke sååå mye igjen, om de ikke har flere på lager da. Plantasjen på Moum i Trondheim hadde tilbud på hvite og svarte juletrær (150 og 180) til 199kr. og 299kr, så det ble et sort juletre i år. Jeg synes ikke juletreet var like fint i grønt, det så veeeldig plastikk ut og prisen for et ordentlig fint og grønt juletre var litt høyere enn det jeg hadde tenkt å bruke på et tre. Så, nå slutter jakten på et juletre og jakten på juletrepynt begynner :fnise:

Ha en fin dag:)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Ekte juletrær koster vel 5-600 kr det også, avhenger jo veldig av størrelse og type da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...