coth Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe stilige kakeformer, tenkte å lage ostekake til min kjære sin bursdag. kunne gjerne tenkt meg et ostekake av hjerte som feks denne: hjertekakeform og den kaken den er vell ikke stekt tanke på gelen på toppen? og jeg tar gjerne imot oppskrifter på god ostekake, skal bake for første gang
Kanutten Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei Denne forma er det Cacas som selger. Du kna finne den på Jernia, eller Traktøren også. Vet de selger cacasvarere. Oppskrifta er kjempeenkel, og den finner du på cacas.no. Lykke til!
coth Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 rioja den var fin!! tusen takk for andre svare skal gå på jernia og se
Gjest dykkeren Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe stilige kakeformer, tenkte å lage ostekake til min kjære sin bursdag. kunne gjerne tenkt meg et ostekake av hjerte som feks denne: hjertekakeform og den kaken den er vell ikke stekt tanke på gelen på toppen? og jeg tar gjerne imot oppskrifter på god ostekake, skal bake for første gang Er ikke så mange ostekaker som stekes, bare noen få typer. Skal du lage en sånn som på bildet lager du den bare i omvent rekkefølge, dvs start med gele i bunnen av formen, la den stivne før du har i osteblandingen og legg kjeksbunnen på toppen. Så hvelver du den når den har fått stivne godt.
Idnar Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg har kjøpt en hjerteform på nille til 39.90kr. Er ikke like fin som cacas sin, men myyyyyyyyye billigere!!!
coth Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 skal ta å sjekke ut nille også da, er jo ganske dyrt med over 3hundre kr for en kakeform... hvor ofte blir den brukt? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå