IngvildChristine Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg er ute i veldig god tid (to år ), men ønsker å begynne å lete etter det perfekte lokalet allerede. Har kikket litt på Rosfjord Strandhotell, som jeg synes er fint, men kanskje litt upersonlig, og Hald Pensjonat utenfor Mandal, som er kjempelekkert, men som ikke har alkoholservering, og som vi må sette dato allerede nå for å få. Dette blir et vinterbryllup, drømmen er et koselig, varmt og gjerne litt gammeldags/klassisk lokale, med egne kokker og servitører, helst også med mulighet for bar. Det er mange tilreisende gjester, så det hadde vært perfekt om det var mulighet for overnatting i selve lokalet (type hotell), men samtidig vil jeg ikke ha det midt i Kristiansand sentrum Ja, jeg er litt kresen, hehe. Noen som har noen tips om lokaler som er verdt å ta en nærmere titt på?
Gjest me Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Heia! Rosfjord Strandhotell har i år fått et kjempeflott nytt lokale, var i bryllup der i sommer, og syns ikke det var upersonlig..? Veldig koselig med runde bord, dempet belysning og masse stearinlys:) God mat hadde de også! Anbefales! Ellers er jo Søgne Gamle Prestegård kjempeflott, ikke vært i bryllup der, men er å anbefale det også! Vet mange har feiret på Solborg Hotell i Mandal, men vet ikke om det eksisterer lenger....? Si fra hva du bestemmer deg for da:)
Gjest me Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Meg igjen (over). Var innom nettsiden til Rosfjord, den nye festsalen deres var det ikke bilde der, men du burde ta kontakt for å få tilsendt bilder derfra.. De har også mye teknisk utstyr der, som kjempebra muligheter for filmfremvisning på lerret, godt musikkanlegg etc.. Glemte å skrive det istad.. OG at jeg også vet om noen som skal ha bryllup på Utsikten i Kvinesdal, de sa det var et veldig trendy og stilig lokale, men har ikke sett det selv..!!
IngvildChristine Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Kjempefint, tusen takk:D Ja, jeg har gått på skole i Lyngdal i to år, og det var der jeg traff min kjære, så sånnsett hadde Rosfjord vært veldig koselig. Det er mange gode minner knyttet til stedet for oss begge! Skal absolutt sjekke det nærmere ut, men det blir nok ikke satt noen dato før om en stund, vi tenker rundt februar '11. Men det er fantastisk morsomt å kikke og lete og kose seg med det:)
Gjest Gjest_P_* Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Du kan se bilde fra det nye lokalet hvis du går inn på konferanse lokalene på Rosfjords hjemmesider, bare gå på kurs/konferanse. Er ikke bilde med de runde bordene som gjør det mye kosligere, i tillegg har de noen nydelig sølvlysestaker til bordene, kjempe fint! er mye finere der enn på bildene, spesielt på grunn av "lyskronene" Du kan også se et bilde hvis du trykker videre inn på utstyr/kapasitet!! nydelig der:)
mimi82 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Kan absolutt anbefale søgne gamle prestegård på det varmeste, vi hadde vårt bryllup der i juli, kjempekoselige lokaler med masse sjarm og nydelige omgivelser:-) De har også kunstutstillinger der gjennom hele året, så våre gjester fikk muligheten til å se på kunstutstillingen gratis mens de drakk champagne og ventet på at vi skulle komme fra fotograferingen:-) Vi er kjempegodt fornøyd med vårt valg og vi har fått masse skryt fra våre gjester:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå