Gå til innhold

Tekniske duppeditter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg strever med å finne julegave til samboeren min. Han er veldig glad i tekniske duppeditter, men jeg vet ikke så mye om dem og trenger litt hjelp til å finne noe bra.

Han er glad i data og foto. Han har et vanlig digitalkamera (kompakt) og det er vel ikke noe tilbehør å kjøpe til dem.

Pris maks 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips!

Printeren synes jeg ser fristende ut, men selv liker han bildene best på dataen eller i digert format på veggen.

Det stativet ser genialt ut! Det skal jeg se etter!

Men jeg trenger likevel litt flere tips. Han har rund dag like over nyttår også. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på tv3 luksus fellen i går at hun som var med der mottok et digitalt kamera og gavekort hos japan foto på 1000 kr eller noe i den dur på å foto fremaklle store plakater på bilder hun tok. Hvis han liker å fotografere er jo det kjempe stilig å få svære motiver på veggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på handysize.no, finner du nok noen kjekke duppeditter. Veldig oversiktlig og fin side, med variasjon i priser og ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstern harddisk i ministørrelse? Man kan gjerne få 320Gb for rundt 600-700 eller noe sånt for de små diskene. Man kan aldri ha for mye lagringsplass ;)

I tillegg finnes det mange USB-gadgets, men jeg vet i hvert fall at selv om samboeren min er gla i data, hadde ikke han nødvendigvis settet pris på sånne ting, så du må kjenne litt etter om samboeren din er typen for sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en PC som er koblet til TV eller lignende så er disse tastaturene ganske geniale. De kommuniserer med Bluetooth og har derfor god rekkevidde og de holder mange dager (uker) på en oppladning.

diNovo-Edge

http://www.lioncom.com.au/shop/products_pi...diNovo-Edge.jpg

diNovo-Mini

http://www.ubergizmo.com/photos/2008/1/log...vo-mini_468.jpg

Begge er å få kjøpt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...