Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg strever med å finne julegave til samboeren min. Han er veldig glad i tekniske duppeditter, men jeg vet ikke så mye om dem og trenger litt hjelp til å finne noe bra.

Han er glad i data og foto. Han har et vanlig digitalkamera (kompakt) og det er vel ikke noe tilbehør å kjøpe til dem.

Pris maks 1000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår et Gorillapod fotostativ. Det er genialt! Du kan lese om det her:her!

Skrevet

Takk for tips!

Printeren synes jeg ser fristende ut, men selv liker han bildene best på dataen eller i digert format på veggen.

Det stativet ser genialt ut! Det skal jeg se etter!

Men jeg trenger likevel litt flere tips. Han har rund dag like over nyttår også. :sukk:

Gjest AnneShirley
Skrevet
Det stativet ser genialt ut! Det skal jeg se etter!

Jeg har akkurat bestilt det fra komplet.no

Skrevet

Jeg så på tv3 luksus fellen i går at hun som var med der mottok et digitalt kamera og gavekort hos japan foto på 1000 kr eller noe i den dur på å foto fremaklle store plakater på bilder hun tok. Hvis han liker å fotografere er jo det kjempe stilig å få svære motiver på veggen!

Skrevet

Hvis du går inn på handysize.no, finner du nok noen kjekke duppeditter. Veldig oversiktlig og fin side, med variasjon i priser og ting.

Skrevet

gadgets.no og thinkgeek.com har mye moro. Min bedre halvdel fikk en minikatapult i jern i fjor til jul. Slo an! :)

Skrevet

Ekstern harddisk i ministørrelse? Man kan gjerne få 320Gb for rundt 600-700 eller noe sånt for de små diskene. Man kan aldri ha for mye lagringsplass ;)

I tillegg finnes det mange USB-gadgets, men jeg vet i hvert fall at selv om samboeren min er gla i data, hadde ikke han nødvendigvis settet pris på sånne ting, så du må kjenne litt etter om samboeren din er typen for sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...